Πέμπτη, 09 Απριλίου 2020

Summer Διατροφή και ξενοιάστε

Μεγέθυνση κειμένου
Summer Διατροφή και ξενοιάστε

Διατηρήστε τα κιλά σας στις διακοπές με 4 απλά και εύκολα τρικ:

• Τα καλοκαιρινά φρούτα είναι ιδιαίτερα γευστικά και δροσιστικά.
Εξασφαλίστε πως 5 φρούτα και λαχανικά, ημερησίως και αντικαταστήστε: τα παγωτά με φυσικές γρανίτες πολτοποιημένων φρούτων ή των 100% φυσικών χυμών τους, δοκιμάστε αντί για βραδινό μια 1 φλιτζάνι φουτοσαλάτα σε συνδυασμό με ένα ποτήρι ημιάπαχο γάλα ή γιαούρτι. Έτσι, εκτός από τη γραμμή σας φροντίζεται να προσλάβετε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, και σε αντιοξειδωτικά συστατικά απαραίτητα για την υγεία του σώματος και της επιδερμίδας.

• Ενυδατωθείτε: η άνοδος του υδραργύρου το καλοκαίρι επιβάλλει την ακόμη πιο επαρκή ενυδάτωση. Θυμηθείτε ότι ο κανόνας των 8 ποτηριών νερού έχει καταρριφθεί προ πολλού, καθώς, εκτός από το νερό, στην καθημερινή μας πρόσληψη υγρών συμβάλλουν όλα τα μη αλκοολούχα ροφήματα και ποτά, όπως οι χυμοί, το γάλα, ο καφές, το τσάι και τα αναψυκτικά (κατά προτίμηση light) αλλά και τα φρούτα και τα λαχανικά.

• Καταναλώστε λαχανικά:
οι σαλάτες αποτελούν μία δροσιστική επιλογή και μας βοηθούν να νιώσουμε πιο εύκολα χορτάτοι, ενώ παράλληλα μας εφοδιάζουν με πληθώρα θρεπτικών συστατικών. Προσοχή αποφύγετε τις μεγάλες ποσότητες ελαιολάδου και τυριών πλούσιων σε λιπαρά ως συνοδευτικό. Προτιμήστε ελαφρά dressing με λεμόνι και μουστάρδα και τυριά χαμηλά σε λιπαρά όπως το cottage.

• Επωφεληθείτε από τα ψάρια και τα θαλασσινά
. Είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά, τα οποία έχουν ευεργετική δράση για την υγεία της καρδιάς, ενώ ανήκουν στην κατηγορία του άπαχου κρέατος. Μην φοβάστε τα θαλασσινά λόγω της χοληστερόλης που περιέχουν: η χοληστερόλη της διατροφής μας επηρεάζει σε μικρότερο βαθμό τη χοληστερόλη στο αίμα μας σε σύγκριση με τα κορεσμένα («κακά») λιπαρά, τα οποία βρίσκουμε κυρίως στο κόκκινο κρέας, στα πλήρη γαλακτοκομικά και στο βούτυρο.

Άλλα άρθρα
nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Τα snacks της Μεγάλης Εβδομάδας: συνδύασε την απόλαυση με τον κορεσμό!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Η Διατροφική συνιστώσα στην εποχή του κορονοιού.
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Μπισκότα με λιγότερη ζάχαρη: για εσάς που δε ζείτε χωρίς γλυκό!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για ενέργεια ΟΛΗ ΜΕΡΑ!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Εύκολα, ελαφρά και απολαυστικά snacks για τις μέρες τις νηστείας-και όχι μόνο- στο σπίτι!
    arrowΤο πιάτο μας
next