Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2018

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ…

Μεγέθυνση κειμένου
ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ…

Είναι σύνηθες αυτές τις μέρες να αναζητά κάποιος συμβουλές για να αποκτήσει ένα πιο αποδεκτό σώμα λίγο πριν “βγει” στην παραλία. Προκειμένου να πετύχει άμεσα το στόχο του, μπαίνει σε μια κατάσταση «αυτοτιμωρίας» και πανικού. Αναζητά στερητικές δίαιτες, αποτελεσματικές μεθόδους, θαυματουργά προϊόντα και φυσικά εξαντλητικά προγράμματα γυμναστικής. Τι συμβαίνει, όμως, στην πραγματικότητα; Είναι όλη αυτή η διαδικασία εποικοδομητική;

Αυτό το άτομο πιστεύει πως αυτή τη φορά μπορεί να τα καταφέρει, αρκεί να δοκιμάσει ένα διαφορετικό τρόπο και να προσπαθήσει λίγο περισσότερο. Στην ουσία όμως, η αυστηρή δίαιτα σε συνδυασμό με την εξαντλητική γυμναστική, θα τον οδηγήσουν να χάσει ελάχιστο σωματικό λίπος, αλλά αρκετή μυϊκή μάζα και υγρά. Αυτό συμβαίνει διότι ο οργανισμός, στην προσπάθειά του να βρει την ενέργεια που χρειάζεται, αναγκάζεται να καταστρέψει το μυϊκό ιστό του σώματος, κρατώντας την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στο λιπώδη ιστό για μελλοντική χρήση. Τελικά, με τη μείωση της μυϊκής μάζας επέρχεται και μείωση του μεταβολισμού, καθώς ο μυϊκός ιστός είναι μεταβολικά ενεργός.

Μετά από λίγο διάστημα, είναι λογικό να απογοητευτεί και να τα παρατήσει. Η στέρηση στην οποία έχει υποβάλει τον εαυτό του θα τον οδηγήσει να καταναλώσει περισσότερες θερμίδες και εφόσον ο μεταβολισμός του είναι ήδη μειωμένος, θα αρχίσει άμεσα να επανακτά βάρος. Εδώ χρειάζεται να τονίσουμε ότι κάθε επόμενο καλοκαίρι, ακόμα και αν τελικά το βάρος του παραμείνει το ίδιο, θα έχει λιγότερη μυϊκή μάζα και περισσότερο λιπώδη ιστό. Μακροπρόθεσμα, λοιπόν, το αποτέλεσμα είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που ήθελε.

Μελλοντικά θα τον φοβίζει η ιδέα να ξανακάνει γυμναστική ή να αλλάξει τις διατροφικές του συνήθειες, καθώς αυτά είναι καταγεγραμμένα μέσα του, ως κάτι επώδυνο και βίαιο. Αυτή είναι μια στρεβλή εικόνα που έχουμε οι περισσότεροι, τόσο για τη διατροφή όσο και για την άσκηση, θεωρώντας τα ένα μέσο αδυνατίσματος και όχι ένα μέσο βελτίωσης της ποιότητας ζωής μας.

Εν κατακλείδι, αποφορτιστείτε από τον πανικό στην ιδέα της παραλίας. Αρχίστε να βλέπετε την παραλία ως μια αφορμή επανασύνδεσης με τη φύση και τον εαυτό σας. Αξιοποιήστε την ώθηση που νοιώθετε για να κάνετε σταδιακά μόνιμες αλλαγές. Μαζί με έναν καταρτισμένο διατροφολόγο, θέστε ρεαλιστικούς στόχους βάρους και κάντε τα απαραίτητα βήματα για να τους επιτύχετε, με σεβασμό προς το σώμα και τις ανάγκες σας. Χρειάζεται να αποδεχθείτε το σώμα σας, όπως ακριβώς είναι και παράλληλα να θελήσετε την αλλαγή! Καλή αρχή.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Ο καφές εναντίον της κατάθλιψης: νέα ερευνητικά δεδομένα
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Τελευταία TIPS για το Μαραθώνιο
    arrowΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
  • H σημασία της διατροφής στη βελτίωση των βιοχημικών δεικτών
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Γιατί να ξεκινήσεις την κάθε μέρα σου τρώγοντας πρωινό;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Θέλεις να ζήσεις περισσότερο; Το κλειδί είναι στη διατροφή σου!
    arrowΤο πιάτο μας
next