Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020

Ενυδάτωση στην παραλία: τα 3 tips που θα σε σώσουν φέτος το καλοκαίρι!

Μεγέθυνση κειμένου
Ενυδάτωση στην παραλία: τα 3 tips που θα σε σώσουν φέτος το καλοκαίρι!

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και το θερμόμετρο έχει κολλήσει πάνω από τους 30 βαθμούς. Με λίγα λόγια, όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην παραλία!

Μαγιώ, πετσέτα, αντηλιακά, βιβλίο… η τσάντα φαίνεται να έχει όλα τα απαραίτητα. Μήπως, όμως, δεν πήρες μαζί σου το πιο σημαντικό; Κάτι που θα σε ενυδατώσει και θα σε δροσίσει!

Μην ξεχνάς πως τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού, ο κίνδυνος αφυδάτωσης είναι αυξημένος, ιδίως τις μεσημεριανές ώρες που η θερμοκρασία κορυφώνεται.

Αν θες, λοιπόν, να απολαύσεις το μπάνιο σου φροντίζοντας παράλληλα για την επαρκή ενυδάτωση του οργανισμού σου, αρκεί να ακολουθήσεις τα παρακάτω tips:

1. Μη φύγεις απ’ το σπίτι χωρίς ένα μπουκάλι ή θερμός με νερό! Τις ώρες που εκτίθεσαι στον ήλιο, φρόντισε να πίνεις νερό ανά τακτά χρονικά διαστήματα κι όχι μόνο όταν διψάς! Σε πολλές περιπτώσεις το αίσθημα της δίψας εμφανίζεται όταν έχουμε ήδη υποστεί κάποιου βαθμού αφυδάτωση! Αν δεν είσαι λάτρης του νερού, μπορείς να του δώσεις πιο ευχάριστη γεύση προσθέτοντας, για παράδειγμα, φέτες λεμονιού.

2. Απόλαυσε το αγαπημένο σου ρόφημα, όπως για παράδειγμα ένα δροσερό ποτήρι frappé!
Μπορεί να έχεις ακούσει ότι ο καφές προκαλεί διούρηση και μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση του οργανισμού. Ωστόσο, τα τελευταία επιστημονικά δεδομένα έχουν έρθει για να καταρρίψουν αυτόν τον μύθο! Φαίνεται, λοιπόν, ότι η διουρητική αυτή δράση είναι ήπια και παροδική. Έτσι, ένα ποτήρι frappé όχι μόνο δε θα σε αφυδατώσει, αλλά θα συνεισφέρει στην ενυδάτωσή σου!
*Μην ξεχνάς ότι από ένα ποτήρι στιγμιαίου καφέ χωρίς ζάχαρη (ή π.χ. με stevia) προσλαμβάνεις σχεδόν μηδενικές θερμίδες, σε αντίθεση με άλλα ροφήματα καφέ με σιρόπια, κρέμα, σαντιγύ κλπ., που μπορούν να φτάσουν ακόμα και τις 500 θερμίδες!

3. Ήξερες ότι και τα snacks σου μπορούν να σε ενυδατώσουν;
Αρκεί, φυσικά, να επιλέξεις έξυπνα! Πριν φύγεις απ’ το σπίτι, βάλε στην τσάντα σου ένα μικρό τάπερ ή μια σακούλα τροφίμων με φρέσκα φρούτα ή ακόμα και λαχανικά- το καρότο, για παράδειγμα, είναι μια πολύ πρακτική επιλογή.
Φέτος το καλοκαίρι, χάρισε στον οργανισμό σου τις «ανάσες δροσιάς» που χρειάζεται και πέρασε ξέγνοιαστες στιγμές απολαμβάνοντας τον ήλιο και τη θάλασσα.

Καλές διακοπές!


 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Ήξερες ότι η υγεία του ανοσοποιητικού συστήματος περνάει…από το έντερο;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • 3 tips για να δίνεις το 100% σου στην προπόνηση
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πώς θα έχει το παιδί μου περισσότερη ενέργεια στο σχολείο;
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Ενσυνείδητη διατροφή: ήρθε η ώρα να ακούσεις το σώμα σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Ελληνικός καφές: πάντα στην καρδιά μας! Και tips για να τον απολαύσετε
    arrowΤο πιάτο μας
next