Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2020

1η επιλογή: Φρουτένιες μπουκίτσες με βρώμη.

Μεγέθυνση κειμένου
1η επιλογή: Φρουτένιες μπουκίτσες με βρώμη.

Υλικά:

Περίπου 1 κούπα βρώμη τριμμένη στο μούλτι σε σκόνη ή έτοιμη σκόνη βρώμης ή όση πάρει
1 ώριμη μπανάνα
1 ώριμο αχλάδι
 8-10 αποξηραμένα cranberries

(Τα φρούτα είναι ενδεικτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι σας αρέσει περισσότερο)


Εκτέλεση:

Στο μούλτι βάζουμε τη μπανάνα, το αχλάδι και τα cranberries και τα πολτοποιούμε καλά. Προσθέτουμε σταδιακά τη βρώμη μέχρι να γίνει ένα μείγμα που να πλάθετε (ελέγχουμε συχνά).

Πλάθουμε μικρά μικρά μπαλάκια σε μέγεθος μπουκιάς και τα ρολάρουμε σε λίγη σκόνη βρώμης. Έτοιμα!


Πηγή: www.sintagespareas.gr


Διατροφικό σχόλιο: Η βρώμη έχει σημαντικές ιδιότητες διότι περιέχει ένα τύπο φυτικής διαλυτής ίνας γνωστή ως β-γλυκάνη. Έχει την ιδιότητα να μειώνει τα επίπεδα ολικής και LDL χοληστερόλης στο αίμα χωρίς να επηρεάσει τα επίπεδα των λιποδιαλυτών αντιοξειδωτικών βιταμινών. Επίσης είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μεταλλικά στοιχεία, φυτικές ίνες και ιχνοστοιχεία. Το αχλάδι και η μπανάνα είναι τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου. Τα αποξηραμένα φρούτα είναι μια πιο συμπυκνωμένη πηγή θερμίδων από φρέσκα φρούτα, οπότε θα πρέπει να προσέχετε το μέγεθος των μερίδων για να αποφεύγεται η κατανάλωση πάρα πολλών θερμίδων.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Διατροφικοί σύμμαχοι κατά του στρες
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Διατροφή στο γραφείο: τα πιο συχνά λάθη
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πώς να χάσετε τα κιλά των γιορτών
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • Καρμίρη Βαρβάρα - Η σημασία της επαρκούς ενυδάτωσης
    arrowMAIN MENU
  • Μπαλαμπάνος Σταύρος - Ανακαλύπτοντας τα αντιοξειδωτικά της διατροφής
    arrowMAIN MENU
next