Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου 2019

3η επιλογή: Κοτόπουλο πανέ με γιαούρτι.

Μεγέθυνση κειμένου
3η επιλογή: Κοτόπουλο πανέ με γιαούρτι.

Υλικά  (για 2 άτομα):

1 στήθος κοτόπουλο σε κύβους
100γρ γιαούρτι light
3-4 κ.σ φρυγανιά
μαϊντανό
τριμμένο τυρί χαμηλό σε λιπαρά
αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, σκόρδο


Εκτέλεση

Ανακατεύουμε το γιαούρτι με τα μπαχαρικά και ρίχνουμε μέσα το κοτόπουλο, να καλυφθεί καλά.

Σε δεύτερο μπολ βάζουμε τη φρυγανιά με το μαϊντανό και το τυρί.

Περνάμε το κοτόπουλο από το δεύτερο μπολ και το απλώνουμε σε ένα πιάτο.

Αφήνουμε για λίγη ώρα στο ψυγείο.

Βάζουμε τις κοτομπουκιές σε ταψάκι πάνω σε λαδόκολλα και ψήνουμε στους 200 βαθμούς για 30 λεπτά.


Πηγή: http://lightsintages.blogspot.gr/2011/03/blog-post_22.html


Διατροφικό σχόλιο: Το κοτόπουλο αποτελεί μία από τις πλουσιότερες πηγές πρωτεϊνών, σημαντικών βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β6, η οποία είναι απαραίτητη για τον μεταβολισμό των υδατανθράκων, των λιπών και των πρωτεϊνών, για την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Επίσης το κοτόπουλο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β3, η οποία είναι απαραίτητη για τον μεταβολισμό των τροφών, την καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, του δέρματος και των νεύρων. Ακόμα, το κοτόπουλο έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε φώσφορο, ένα ιχνοστοιχείο απαραίτητο για την ανάπτυξη και την καλή υγεία των δοντιών και των οστών. Σημαντική είναι και η συμβολή του στην καλή λειτουργία των νεφρών και του νευρικού συστήματος.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Η ευεργετική δράση του καφέ απέναντι στη Νόσο Alzheimer: Νέα μελέτη!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Το σωστό πρωινό ξεκινάει από το super market!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Προϊόντα ολικής άλεσης… πόσο εύκολα τα αναγνωρίζουμε;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Η διατροφή που νικά τη χοληστερόλη: Ένα πλάνο και πληροφορίες
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Προϊόντα ολικής άλεσης: Ήρθε η ώρα να τα βάλεις στη διατροφή σου!
    arrowΤο πιάτο μας
next