Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2020

Πρωινό με μπανάνες, γιαούρτι και δημητριακά!

Μεγέθυνση κειμένου
Πρωινό με μπανάνες, γιαούρτι και δημητριακά!

  Υλικά:
50γρ. ημίγλυκη σοκολάτα της αρεσκείας μας σε κομματάκια.
2 ώριμες μπανάνες καθαρισμένες και κομμένες κατά μήκος σε 4 κομμάτια.
2 φλυτζάνια στραγγιστό γιαούρτι
1/4 φλιτζάνι δημητριακά με ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα.
Λίγα βατόμουρα ή μύρτιλα (προαιρετικά)

Εκτέλεση:

Λιώνουμε τη σοκολάτα σε μπεν μαρί, ή στο φούρνο μικροκυμάτων.
Σε ένα μπολ τοποθετούμε 2 κομμάτια μπανάνας. Ρίχνουμε και το γιαούρτι, περιχύνουμε με την λιωμένη σοκολάτα και πασπαλίζουμε με τα δημητριακά.
Αν θέλουμε, στολίζουμε το πιάτο μας με 2-3 βατόμουρα ή μύρτιλα.

Πηγή: http://geussis-nikolaos.blogspot.gr/

Διατροφικό σχόλιο: Το γιαούρτι είναι πηγή πρωτεϊνών και ασβεστίου. Έτσι, ως προϊόν ζύμωσης, επειδή περιέχει υδατάνθρακες του γάλακτος (λακτόζη), το γιαούρτι είναι πιο εύπεπτο από το γάλα. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο οι άνθρωποι που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη τις περισσότερες φορές μπορούν να καταναλώσουν ευκολότερα το γιαούρτι και να μη στερηθούν έτσι το ασβέστιο. Η μπανάνα περιέχει απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνη C, κάλιο που συμβάλλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και στην απομάκρυνση του νατρίου από το σώμα μας και φυτικές ίνες. Τα δημητριακά, κατά προτίμηση τα ολικής άλεσης καθώς και τα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία του εντέρου καθώς και στον κορεσμό. Ο συνδυασμός των 3 τροφίμων ολοκληρώνουν το παζλ του πλήρους πρωινού για να ξεκινήσετε με ενέργεια τη μέρα σας.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Διατροφή στο γραφείο: τα πιο συχνά λάθη
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πώς να χάσετε τα κιλά των γιορτών
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • Καρμίρη Βαρβάρα - Η σημασία της επαρκούς ενυδάτωσης
    arrowMAIN MENU
  • Μπαλαμπάνος Σταύρος - Ανακαλύπτοντας τα αντιοξειδωτικά της διατροφής
    arrowMAIN MENU
  • «Γλυκά» στη διατροφή και healthy χριστουγεννιάτικες ιδέες
    arrowΓια κάθε στιγμή
next