Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2020

Πιτσάκια στο λεπτό με ψωμί για τοστ

Μεγέθυνση κειμένου
Πιτσάκια στο λεπτό με ψωμί για τοστ

 Υλικά

Ψωμί για τοστ “Γεύση στο Τετράγωνο” ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Σίτου
Gouda σε φέτες
Ντομάτα σε ροδέλες
Πιπεριά πράσινη
Ψωμί σε φέτες “Χωριανό” ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Ολικής Άλεσης με Σίκαλη
Γαλοπούλα σε φέτες
Τυρί κασέρι τριμμένο
Σάλτσα ντομάτας
Μανιτάρια
Ελαιόλαδο
Αλάτι, πιπέρι
*Η ακριβής ποσότητα που θα χρησιμοποιήσετε ανά υλικό για τη συνταγή αυτή παραμένει στην κρίση και προτίμηση σας.

Εκτέλεση

Βάζουμε στις φέτες ψωμιού “Γεύση στο τετράγωνο” λίγο ελαιόλαδο, τυρί gouda σε φέτες, ροδέλες ντομάτας, πιπεριά και αλάτι.

Στις φέτες ψωμιού “Χωριανό” βάζουμε σάλτσα ντομάτας, αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο, γαλοπούλα σε φέτες, μανιτάρια και τυρί τριμμένο.

Ψήνουμε στο γκριλ για 5’ και σερβίρουμε.

Πηγή: http://syntages.papadopoulou.gr/


Διατροφικό σχόλιο: Το αγαπημένο σε όλους ψωμί παρέχει τη δυνατότητα για πολλούς και διαφορετικούς συνδυασμούς. Προτιμήστε να χρησιμοποιήσετε τυριά χαμηλά σε λιπαρά και ψωμί του τοστ ολικής άλεσης για μεγαλύτερη πρόσληψη φυτικών ινών. Το βραδινό αυτό μπορεί να θεωρηθεί πλήρες και ταυτόχρονα είναι γρήγορο και χαμηλής θερμιδικής αξίας κατάλληλο για όσους ακολουθούν μια ισορροπημένη διατροφή.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Διατροφή στο γραφείο: τα πιο συχνά λάθη
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πώς να χάσετε τα κιλά των γιορτών
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • Καρμίρη Βαρβάρα - Η σημασία της επαρκούς ενυδάτωσης
    arrowMAIN MENU
  • Μπαλαμπάνος Σταύρος - Ανακαλύπτοντας τα αντιοξειδωτικά της διατροφής
    arrowMAIN MENU
  • «Γλυκά» στη διατροφή και healthy χριστουγεννιάτικες ιδέες
    arrowΓια κάθε στιγμή
next