Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2022

1η επιλογή: Κρακεράκια παπαδοπούλου με καπνιστό σολομό και φρέσκια μαραθόριζα

Μεγέθυνση κειμένου
1η επιλογή: Κρακεράκια παπαδοπούλου με καπνιστό σολομό και φρέσκια μαραθόριζα

ΥΛΙΚΑ

10 “Κρακεράκια” ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
2 κτ.σ. βούτυρο
1, 5 φέτες καπνιστό σολομό
1 μαραθόριζα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ 

Αλείφουμε τα κρακεράκια με το βούτυρο.
Από πάνω προσθέτουμε τον σολομό αφού τον έχουμε κόψει σε μικρά κομμάτια.
Κόβουμε τη μαραθόριζα σε λεπτές φέτες και γαρνίρουμε από πάνω τα Κρακεράκια ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ.

Πηγή: syntages.papadopoulou.gr

Διατροφικό σχόλιο: Πρόκειται για ένα χορταστικό σνακ που θα σας δώσει όλα τα οφέλη του σολομού. Πλούσιο σε ω-3 λιπαρά οξέα αλλά και σε φυτικές ίνες που περιέχει η μαραθόριζα και τα cream crackers. Μπορείτε αντί για ζωικό βούτυρο να χρησιμοποιήσετε φυτική μαργαρόνη για να αποφύγετε τα κακά λιπαρά (κορεσμένα και trans λιπαρά οξέα). Ιδανικό και παιχνιδιάρικο σνακ για μικρούς και μεγάλους. 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Τρεφόμαστε ισορροπημένα και ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Προδιαβήτης: η πρόληψη είναι δύναμη!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Κράτα τις μικρές απολαύσεις της διατροφής σου τρώγοντας ισορροπημένα
    arrowΤο πιάτο μας
  • Τips για να κάνετε τη διατροφή σας πιο φιλική για την καρδιά
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Αρχαίοι σπόροι: γιατί να τους βάλουμε στη διατροφή μας;
    arrowΤο πιάτο μας
next