Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου 2021

1η επιλογή: Γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως, αμύγδαλα, καρύδια και φρούτα εποχής

Μεγέθυνση κειμένου
1η επιλογή: Γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως, αμύγδαλα, καρύδια και φρούτα εποχής

Υλικά για 2 μερίδες
1 φλιτζάνι δημητριακά από σιτάρι ολικής αλέσεως fitness
2 φλιτζάνια γάλα με 1.5% λιπαρά
4 κ.σ. καρυδόψιχα
10 αμύγδαλα
2 φλιτζάνια φρούτα εποχής (Μπανάνα, μήλο, αχλάδι, σταφύλι, ακτινίδιο, φράουλες κλπ)

Εκτέλεση
1. Ζεσταίνουμε ελαφρά το γάλα
2. Τοποθετούμε τα δημητριακά ολικής αλέσεως σε ένα βαθύ πιάτο
3. Προσθέτουμε τα καρύδια και τα αμύγδαλα
4. Ψιλοκόβουμε τα φρούτα και και τα ανακατεύουμε με τη βρώμη.
5. Προσθέτουμε το γάλα και σερβίρουμε

Πηγή: tlife.gr

Διατροφικό σχόλιο: 'Ένα πρωινό με γάλα, δημητριακά ολικής αλέσεως, καρύδια και φρούτα εποχής, είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο πλούσια πρωινά που προτείνονται. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως καθώς και τα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου σας. Τα αμύγδαλα και τα καρύδια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες και μέταλλα. Περιέχουν τη βιταμίνη Ε η οποία είναι μια λιποδιαλυτή βιταμίνη με πολύ ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, βιταμίνες συμπλέγματος Β οι οποίες συμμετέχουν σε σημαντικές λειτουργίες του μεταβολισμού μας, καθώς σίδηρο και μαγνήσιο. Το γάλα είναι ένα τρόφιμο υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη βιταμινών A και D που συμβάλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και στην προστασία από οστεοπόρωση.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Διατροφή και ψυχική υγεία: ποια είναι η σχέση μεταξύ τους;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό και snacks χωρίς γλουτένη
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Κυριακάτικο brunch στο σπίτι: εντυπωσιάστε τους καλεσμένους σας!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Απαντώντας σε σημαντικά ερωτήματα γύρω από την παιδική-εφηβική παχυσαρκία
    arrowΠΑΙΔΙ
  • 29 Σεπτεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next