Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2019

1η επιλογή: Γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως, αμύγδαλα, καρύδια και φρούτα εποχής

Μεγέθυνση κειμένου
1η επιλογή: Γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως, αμύγδαλα, καρύδια και φρούτα εποχής

Υλικά για 2 μερίδες
1 φλιτζάνι δημητριακά από σιτάρι ολικής αλέσεως fitness
2 φλιτζάνια γάλα με 1.5% λιπαρά
4 κ.σ. καρυδόψιχα
10 αμύγδαλα
2 φλιτζάνια φρούτα εποχής (Μπανάνα, μήλο, αχλάδι, σταφύλι, ακτινίδιο, φράουλες κλπ)

Εκτέλεση
1. Ζεσταίνουμε ελαφρά το γάλα
2. Τοποθετούμε τα δημητριακά ολικής αλέσεως σε ένα βαθύ πιάτο
3. Προσθέτουμε τα καρύδια και τα αμύγδαλα
4. Ψιλοκόβουμε τα φρούτα και και τα ανακατεύουμε με τη βρώμη.
5. Προσθέτουμε το γάλα και σερβίρουμε

Πηγή: tlife.gr

Διατροφικό σχόλιο: 'Ένα πρωινό με γάλα, δημητριακά ολικής αλέσεως, καρύδια και φρούτα εποχής, είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο πλούσια πρωινά που προτείνονται. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως καθώς και τα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου σας. Τα αμύγδαλα και τα καρύδια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες και μέταλλα. Περιέχουν τη βιταμίνη Ε η οποία είναι μια λιποδιαλυτή βιταμίνη με πολύ ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, βιταμίνες συμπλέγματος Β οι οποίες συμμετέχουν σε σημαντικές λειτουργίες του μεταβολισμού μας, καθώς σίδηρο και μαγνήσιο. Το γάλα είναι ένα τρόφιμο υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη βιταμινών A και D που συμβάλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και στην προστασία από οστεοπόρωση.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό στην παραλία; Θρεπτικές επιλογές για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Χωρίς ανταγωνιστή το τένις στη μακροζωία
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Μπαίνουν ετικέτες διατροφικής επισήμανσης στα αλκοολούχα ποτά
    arrowΤο πιάτο μας
  • Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ: διατροφικά tips από τον Αναστάσιο Παπαλαζάρου
    arrowMAIN MENU
  • Αλλαντικά  &  Υγεία
    arrowΤο πιάτο μας
next