Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2022

3η επιλογή: Γαλοπούλα με λαχανικά

Μεγέθυνση κειμένου
3η επιλογή: Γαλοπούλα με λαχανικά

Υλικά

700 γρ γαλοπουλα η στηθος απο κοτοπουλο
Πιπεριες χρωματιστες
Κολοκύθι
Πρασο
Καροτο
κυβο λαχανικών
βραστο νερο
αλατι , πιπερι
Για τις πατατες
Πατατες μετριες
Ντοματες
Μοτσαρελα
Νερο βραστο,
κυβο λαχανικών

Εκτέλεση

Πλενουμε και κοβουμε τα λαχανικα μας σε μετρια κομματια. Αλατοπιπερωνουμε το κρεας μας.
Βαζουμε τα λαχανικα μας σε ενα ταψι, τα μισα και βαζουμε το κρεας επανω και προσθετουμε τα υπολοιπα στα πλαγια του , βαζουμε και το νερο με τον κυβο και τα σκεπαζουμε, με το καπακι του ταψιού ή αλουμινόχαρτο.
Για τις πατάτες: Καθαριζουμε και κοβουμε τις πατατες σε λεπτες φετες και τις αλατιζουμε. Βαζουμε και λιγο μοσχοκαρυδο τριμμενο. Κοβουμε τις ντοματες και τη μοτσαρελα.
Σε ενα Πυρεξ (Μεγεθος 25 χ 17 ποντους) βαζουμε τις πατατες, καθε 2 η 3 σειρες (κοιταξτε τη φωτο) βαζουμε ντοματες και μοτσαρελα,(στα ορθια)στο τελος βαλτε το νερο με τον κυβο,(ή γαλα ή κρεμα γαλακτος) να μην σκεπαστουν τελειως με το ζουμι. Αν θελετε βαλτε και λιγο τριμμενο τυρακι του γουστου σας.
Τα βαζετε μαζι στον φουρνο στους 180ο στον αερα ,για 1 ωρα, αλλα εξαρτάται και από το φουρνο σας.

Πηγή: mageirikesdiadromes.gr

Διατροφικό σχόλιο: Ένα ελαφρύ πιάτο για το δείπνο σας πλούσιο σε πρωτείνη υψηλής βιολογικής αξίας. Οι πιπεριές και το κολοκύθι αποτελούν πλούσια πηγή βιταμίνης C. Αντί για πατάτες θα μπορούσατε να συνοδεύσετε τη γαλοπούλα με καστανό ρύζι.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Τρεφόμαστε ισορροπημένα και ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Προδιαβήτης: η πρόληψη είναι δύναμη!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Κράτα τις μικρές απολαύσεις της διατροφής σου τρώγοντας ισορροπημένα
    arrowΤο πιάτο μας
  • Τips για να κάνετε τη διατροφή σας πιο φιλική για την καρδιά
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Αρχαίοι σπόροι: γιατί να τους βάλουμε στη διατροφή μας;
    arrowΤο πιάτο μας
next