Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019

4η επιλογή:Φλωρεντίνες αμυγδάλου με ξύσμα πορτοκαλιού

Μεγέθυνση κειμένου

 Υλικά

2 απράδια αυγών
100 γρ ζάχαρη άχνη
260 γρ αμύγδαλα φιλέ
Ξύσμα από ένα πορτοκάλι
Λίγο καλαμποκέλαιο
Χαρτί ψησίματος







Εκτέλεση 

Σε ένα μπολ βάζουμε τα ασπράδια τη ζάχαρη τα αμύγδαλα και το ξύσμα πορτοκαλιού.Με ένα πιρούνι ανακατεύουμε καλά.Σε λαμαρίνα φούρνου στρώνουμε χαρτί ψησίματος και το αλείφουμε με ελάχιστο καλαμποκέλαιο.Σε ένα άλλο μπολ βάζουμε κρύο νερό.Βρέχουμε το χέρι μας στο κρύο νερό και παίρνουμε μικρή ποσότητα από το μείγμα τοποθετώντας το στο ταψί σαν λοφάκι αφήνοντας μια απόσταση μεταξύ τους.

Μόλις μοιράσουμε όλο το μείγμα με τη βοήθεια ενός βρεγμένου πιρουνιού το απλώνουμε ανομοιόμορφα σχηματίζοντας λεπτές φλωρεντίνες περίπου 6-7 εκατοστών.Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 150 βαθμούς και αέρα στο μεσαίο ράφι του φούρνου για 12-15 λεπτά (ανάλογα το φούρνο) μέχρι να πάρουν ένα χρυσοκίτρινο χρώμα και να έχει ψηθεί και η βάση τους.

Όταν κρυώσουν τις βάζουμε σε κουτί για μπισκότα.
Διατηρούνται περίπου μια εβδομάδα αν προλάβουν να μείνουν.


Πηγή : http://www.asproylas.gr/



Διατροφικό σχόλιο

Το αμύγδαλο είναι ένας καρπός ο οποίος, εκτός από την υπέροχη γεύση και τη δυνατότητα χρήσεών του, καθώς μπορεί να καταναλωθεί με τη φλούδα ή χωρίς αυτή, σε κομμάτια στα γλυκά, σε φλοίδες ή ολόκληρο, φημίζεται και για την υψηλή θρεπτική του αξία.

Μια μερίδα ( περίπου 12 αμύγδαλα, όσα δηλαδή χωράνε σε 1 χούφτα) περιέχει βιταμίνης Ε, η οποία είναι ισχυρά αντι-οξειδωτική, 
πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης και φυτικές ίνες, που συμβάλλουν σε αυξημένο αίσθημα κορεσμού και έλεγχο της όρεξης.
Μάλιστα είναι πλούσια σε  μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία προστατεύουν το καρδιαγγειακό σας σύστημα και μειώνουν την αρτηριακή πίεση και τα επίπεδα της χοληστερόλης και τέλος σε  ασβέστιο, που συμβάλλει στη δημιουργία γερών και υγιών οστών συμβάλλοντας στην πρόληψη της οστεοπόρωσης..

Ένα φλιτζάνι αμύγδαλα μας δίνει τόσο ασβέστιο όσο και ένα μικρό κομμάτι φέτα! Συμπερασματικά η κατανάλωση μικρής ποσότητας ανάλατων αμυγδάλων (10-20) καθημερινά αποτελούν ιδανική τροφή για τον έλεγχο του ρύθμισης βάρους αλλά και την πρόληψης καρδιαγγειακών και άλλων εκφυλιστικών παθήσεων, πάντα με μέτρο και στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Έτοιμος για παραλία! Πρωινό έφαγες;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Όλα για τη γλυκιά γεύση και πώς θα την εντάξουμε στη διατροφή μας
    arrowΤο πιάτο μας
  • Γιατί το πρωινό είναι τόσο απαραίτητο για τα παιδιά;
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Αδυνάτισμα "χωρίς δίαιτα"
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • Το ψήσιμο κρέατος μολύνει την ατμόσφαιρα όσο τα αυτοκίνητα
    arrowΤο πιάτο μας
next