Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2020

2η επιλογή: Ρολά ΠΤΙ - ΜΠΕΡ με μαρμελάδα ή σοκολάτα

Μεγέθυνση κειμένου

Υλικά για 24 τεμάχια

• 1 πακέτο ΠΤΙ-ΜΠΕΡ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
• 225g γλυκόζη
• 225g πραλίνα σοκολάτας ή μαρμελάδα.

Χρόνος Προετοιμασίας: 20 λεπτά




Εκτέλεση

Θρυμματίζουμε τα μπισκότα με έναν πλάστη. Λιώνουμε τη γλυκόζη σε ένα κατσαρολάκι και ανακατεύουμε μέσα σε αυτή τα μπισκότα πού έχουμε θρυμματίσει. Βάζουμε ένα λαδόχαρτο (διαστάσεων 20x30cm) στην επιφάνεια εργασίας μας. Ρίχνουμε το μίγμα μας πάνω σε αυτό και καλύπτουμε με ένα δεύτερο λαδόχαρτο ίδιων διαστάσεων. Όπως έχουμε το μίγμα καλυμμένο με το δεύτερο λαδόχαρτο, δουλεύουμε με τη βοήθεια του πλάστη πάνω από το λαδόχαρτο μέχρι το μίγμα μας να απλωθεί (σα να ανοίγουμε φύλλο). Αφαιρούμε το πάνω λαδόχαρτο. Απλώνουμε επάνω στο μίγμα μας (μορφή φύλλου πλέον) την πραλίνα ή τη μαρμελάδα της αρεσκείας μας, και το τυλίγουμε σε ρολό (χωρίς το κάτω λαδόχαρτο). Αφήνουμε στο ψυγείο για 1 ώρα να κρυώσει, και κόβουμε σε ροδέλες. Σερβίρουμε τις ροδελίτσες σκέτες ή βουτηγμένες σε σοκολάτα. Μπορούμε επίσης να προσθέσουμε μια χούφτα καλοψημένα και σπασμένα αμύγδαλα ή φουντούκια επάνω στη γέμιση, κι έπειτα να τυλίξουμε σε ρολό.

Απολαύστε τα!

Πηγή: papadopoulou.gr


Διατροφικό σχόλιο:

Είναι αναμφίβολα ένα λατρεμένο πρωινό γεύμα, για μικρούς και μεγάλους, που θα σας δώσει ενέργεια ιδιαίτερα αν το συνδυάσετε με ξηρούς καρπούς. Επιπλέον, τα μπισκότα ΠΤΙ-ΜΠΕΡ συνδυάζουν τη γεύση με την υψηλή διατροφική αξία, ενώ μπορείτε να επιλέξετε ΠΤΙ-ΜΠΕΡ ολικής άλεσης για μεγαλύτερη πρόσληψη φυτικών ινών. Αν επιλέξετε να συνοδέψετε τα ρολά με σοκολάτα δώστε προσοχή και να μην το παρακάνετε με τη ποσότητα λόγω του ότι θα αυξηθεί πολύ η συνολική θερμιδική του αξία.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Είσαι όλη μέρα στο πόδι; Δώσε στον εαυτό σου το boost ενέργειας που χρειάζεται!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Στιγμιαίος καφές: ένα φυσικό ρόφημα γεμάτο αντιοξειδωτικά στην κούπα ή στο ποτήρι σου
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ήξερες ότι η υγεία του ανοσοποιητικού συστήματος περνάει…από το έντερο;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • 3 tips για να δίνεις το 100% σου στην προπόνηση
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πώς θα έχει το παιδί μου περισσότερη ενέργεια στο σχολείο;
    arrowΠΑΙΔΙ
next