Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2020

3η επιλογή: Μπισκότα πολυδημητριακών

Μεγέθυνση κειμένου
3η επιλογή: Μπισκότα πολυδημητριακών

 Διατροφικό σχόλιο: Ένα πλήρες πρωινό γεύμα, που δεν χρειάζεται συνταγή, κατάλληλο για τους βιαστικούς και για όσους δεν μπορούν να αφιερώσουν χρόνο στην προετοιμασία του πρωινού τους.
Συνδυάστε απλά τα μπισκότα πολυδημητριακών Παπαδοπούλου με 1 φλιτζ. γάλα χαμηλών λιπαρών ή με 100% φυσικό χυμό.
Τα μπισκότα πολυδημητριακών αποτελούνται από τέσσερα θρεπτικά δημητριακά, σιτάρι ολικής άλεσης, σίκαλη, βρώμη και κριθάρι και συνδυάζονται απολαυστικά με φρούτα, σοκολάτα, κακάο και γάλα προσφέροντας ένα πλήρες και θρεπτικό συνδυασμό δημητριακών, φυτικών ινών, βιταμινών και μετάλλων για να ξεκινήσετε τη μέρα σας. Το γάλα, από την άλλη μεριά, με το οποίο θα συνοδεύσετε τα μπισκότα σας, θα αποτελέσει πηγή ασβεστίου και πρωτεϊνης υψηλής βιολογικής αξίας, ενώ ο 100% φυσικός χυμός θα γεμίσει τις μπαταρίες σας συμπληρώνοντας το πρωινό σας γεύμα με σημαντικές ποσότητες αντιοξειδωτικών βιταμινών, όπως η βιταμίνη C, το β-καροτένιο και ιχνοστοιχεία σημαντικά για την θωράκιση του ανοσοποιητικού σας συστήματος.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Διατροφή στο γραφείο: τα πιο συχνά λάθη
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πώς να χάσετε τα κιλά των γιορτών
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • Καρμίρη Βαρβάρα - Η σημασία της επαρκούς ενυδάτωσης
    arrowMAIN MENU
  • Μπαλαμπάνος Σταύρος - Ανακαλύπτοντας τα αντιοξειδωτικά της διατροφής
    arrowMAIN MENU
  • «Γλυκά» στη διατροφή και healthy χριστουγεννιάτικες ιδέες
    arrowΓια κάθε στιγμή
next