Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019

3η επιλογή: Σαλάτα με παντζάρια και μανιτάρια

Μεγέθυνση κειμένου
3η επιλογή: Σαλάτα με παντζάρια και μανιτάρια

 Υλικά (για 4 μερίδες)

½ κιλό από ότι μανιτάρι έχουμε φρέσκο
½ κιλό παντζάρια φρέσκα
2 σκελίδες σκόρδο
Ξηρούς καρπούς (καρύδια, κουκουνάρι)
Αλάτι, λάδι, ξύδι βαλσάμικο

Εκτέλεση

Βράζουμε τα παντζάρια και τα βάζουμε σε μία πιατέλα.
Σοτάρουμε τα μανιτάρια και τα ρίχνουμε πάνω από τα βρασμένα παντζάρια.
Προσθέτουμε τους ξηρούς καρπούς, το σκόρδο και πασπαλίζουμε με αλάτι, λάδι και το βαλσάμικο. (Αν θέλετε προσθέτετε και λαχανικά της αρεσκείας σας).

Πηγή: timeoutcyprus.com

Διατροφικό σχόλιο: Μία σαλάτα με λίγες θερμίδες που συνδυάζει πρωτείνη υψηλής ποιότητας λόγω των μανιταριών, υδατάνθρακες λόγω των παντζαριών, καθώς και όλα τα καλά λιπαρά (ω3 και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα) που μας δίνουν οι ξηροί καρποί. Τα παντζάρια είναι επίσης καλή πηγή βιταμίνης C και αντιξειδωτικών, ενώ βοηθούν πάρα πολύ στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας αφού θεωρούνται και ως "φυσικό καθαρτικό".

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό στο αυτοκίνητο: η λύση της τελευταίας στιγμής
    arrowΤο πιάτο μας
  • Βρες τη χαμένη σου ενέργεια στο πρωινό σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οικογενειακά Γεύματα: Πώς επηρεάζουν την υγεία των παιδιών;
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Ακόμα ένα καφεδάκι ... δίχως τύψεις!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης: Ένας επιτυχημένος συνδυασμός στα δημητριακά πρωινού!
    arrowΤο πιάτο μας
next