Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019

Εβδομάδα 29 Ιουνίου με 5 Ιουλίου

Ένα κομμάτι πίτας λαχανικών θα σας κρατήσει χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα σας και θα σας δώσει όλα τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν τα πράσα και το καρότο. Τα πράσα είναι καλή πηγή βιταμινών Β, φολικού οξέος καθώς και βιταμίνης Α, με πλούσια αντιοξειδωτική δράση. Τα καρότα από...

περισσότερα

Snack για δεκατιανό

2η επιλογή: Ζελέ διαίτης με φρουτογιαουρτάκι
2η επιλογή: Ζελέ διαίτης με φρουτογιαουρτάκι

Ένα δροσιστικό σνακ με ελάχιστες θερμίδες. Στα φρέσκα φρούτα μπορείτε να προσθέσετε φρούτα της αρεσκείας σας. Προσέξτε μόνο μην το παρακάνετε στη ποσότητα φροντίζοντας να κρατήσετε τη μερίδα σας σε 100 με 120 γρ περίπου. Η συνταγή αυτή αποτελεί έναν εναλλακτικό τρόπο να καταναλώσετε τα...

περισσότερα