Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020

3η επιλογή: Κρακεράκια παπαδοπούλου με καπνιστό σολομό και φρέσκια μαραθόριζα

Μεγέθυνση κειμένου
3η επιλογή: Κρακεράκια παπαδοπούλου με καπνιστό σολομό και φρέσκια μαραθόριζα

 ΥΛΙΚΑ

10 “Κρακεράκια” ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
2 κτ.σ. βούτυρο
1, 5 φέτες καπνιστό σολομό
1 μαραθόριζα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ 

Αλείφουμε τα κρακεράκια με το βούτυρο.
Από πάνω προσθέτουμε τον σολομό αφού τον έχουμε κόψει σε μικρά κομμάτια.
Κόβουμε τη μαραθόριζα σε λεπτές φέτες και γαρνίρουμε από πάνω τα Κρακεράκια ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ.

Πηγή: syntages.papadopoulou.gr

Διατροφικό σχόλιο: Πρόκειται για ένα χορταστικό σνακ που θα σας δώσει όλα τα οφέλη του σολομού. Πλούσιο σε ω-3 λιπαρά οξέα αλλά και σε φυτικές ίνες που περιέχει η μαραθόριζα και τα cream crackers. Μπορείτε αντί για ζωικό βούτυρο να χρησιμοποιήσετε φυτική μαργαρόνη για να αποφύγετε τα κακά λιπαρά (κορεσμένα και trans λιπαρά οξέα). Ιδανικό και παιχνιδιάρικο σνακ για μικρούς και μεγάλους. 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Ενσυνείδητη διατροφή: ήρθε η ώρα να ακούσεις το σώμα σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Ελληνικός καφές: πάντα στην καρδιά μας! Και tips για να τον απολαύσετε
    arrowΤο πιάτο μας
  • Σεπτέμβριος:ισορροπημένες διατροφικές συνήθειες για δυναμική επιστροφή στο θρανίο αλλά και στο γραφείο!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Φθινοπωρινό restart: δώσε στον οργανισμό σου τα απαραίτητα εφόδια!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Πρωινό για παιδιά: συνδυάστε τη γεύση με τη θρεπτική αξία!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next