Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020

2η επιλογή: Σαλάτα με καρότα, ραπανάκια και σάλτσα μουστάρδα-πορτοκάλι

Μεγέθυνση κειμένου
2η επιλογή: Σαλάτα με καρότα, ραπανάκια και σάλτσα μουστάρδα-πορτοκάλι

Υλικά:

Για 4 άτομα
4 μεγάλα καρότα, κατά προτίμηση βιολογικά, τριμμένα
12 μέτρια ραπανάκια, κατά προτίμηση βιολογικά, καλά πλυμένα και τριμμένα
½ φλιτζ. τσαγιού τριμμένη σελινόριζα, κατά προτίμηση βιολογική
Για τη σάλτσα
1 κουτ. σούπας μουστάρδα τη αρεσκείας μας (κατά προτίμηση με κόκκους)
2 κουτ. σούπας γιαούρτι
100 ml χυμός πορτοκαλιού
χυμός από ½ λεμόνι
150 ml ελαιόλαδο
αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι

Εκτέλεση:

Σάλτσα: Σε ένα μπολάκι βάζω όλα τα υλικά της σάλτσας και ανακατεύω καλά με ένα πιρούνι.
Σαλάτα: Σε ένα μεγάλο μπολ βάζω τα καρότα, τα ραπανάκια και τη σελινόριζα, αλατοπιπερώνω και ανακατεύω καλά.
Μεταφέρω τη σαλάτα σε μια φαρδιά και βαθιά πιατέλα, περιχύνω με τη σάλτσα και σερβίρω.

Πηγή: dinanikolaou.gr

Διατροφικό σχόλιο: Μία πολύχρωμη σαλάτα νόστιμη και υγιεινή. Το καρότο που περιέχει είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α και β-καροτένιο, στο οποίο οφείλει άλλωστε και το χρώμα του. Το ραπανάκι από την άλλη είναι λαχανικό πλούσιο σε βιταμίνες Β3, Β6, Κ και φολικό οξύ. Επίσης είναι καλή πηγή μετάλλων όπως ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο και σελήνιο.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Ενσυνείδητη διατροφή: ήρθε η ώρα να ακούσεις το σώμα σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Ελληνικός καφές: πάντα στην καρδιά μας! Και tips για να τον απολαύσετε
    arrowΤο πιάτο μας
  • Σεπτέμβριος:ισορροπημένες διατροφικές συνήθειες για δυναμική επιστροφή στο θρανίο αλλά και στο γραφείο!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Φθινοπωρινό restart: δώσε στον οργανισμό σου τα απαραίτητα εφόδια!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Πρωινό για παιδιά: συνδυάστε τη γεύση με τη θρεπτική αξία!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next