Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020

1η επιλογή: Κρύα τομάτα γεμιστή

Μεγέθυνση κειμένου
1η επιλογή: Κρύα τομάτα γεμιστή

Υλικά:

1 μεγάλη ντομάτα
50 γρ. τυρί κότατζ
3 μικρές φρυγανιές
αλάτι πιπέρι ρίγανη

Εκτέλεση:

Σε ένα μπωλ αδειάζετε το εσωτερικό της ντομάτας και το κόβετε σε κυβάκια. Προσθέτετε λίγο αλάτι, λίγο πιπέρι και λίγη ρίγανη. Προσθέτετε το τυρί cottage και θρυμματίζετε τις φρυγανιές. Ανακατεύετε και αδειάζετε το μείγμα του μπωλ στο εσωτερικό της ντομάτας.

Πηγή: www.in2life.gr

Διατροφικό σχόλιο: Ένα ελαφρύ και δροσερό γεύμα για το βραδινό σας. Η τομάτα που περιέχει είναι πλούσια σε λυκοπένιο και σε βιταμίνες Α και Ε. Το λυκοπένιο είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό απαραίτητο για το σώμα μας. Σε συνδυασμό με το τυρί κότατζ που περιέχει μας δίνει ένα υγιεινό πλούσιο σε πρωτεΐνη πιάτο.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Καλοκαίρι…ώρα για φρέσκιες ιδέες για ισορροπημένα και απολαυστικά πρωινά!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οικογενειακό πρωινό: εύκολες λύσεις για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ήρθε η ώρα να συμπληρώσεις αυτό που λείπει από τη διατροφή σου!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Η αξία των αρχαίων σπόρων στη διατροφή μας
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ελληνικός καφές: μία διαχρονική αξία!
    arrowΤο πιάτο μας
next