Τετάρτη, 01 Απριλίου 2020

1η επιλογή: Φρυγανιές με αυγό και μέλι

Μεγέθυνση κειμένου
1η επιλογή: Φρυγανιές με αυγό και μέλι

Υλικά:

φρυγανιές ολικής άλεσης
1-2 αβγά
λίγο μέλι

Εκτέλεση:

Χτυπάμε τα αβγά σε ένα μπωλ. Στη συνέχεια βουτάμε μία μία τις φρυγανιές στο αβγό και τις περνάμε από αντικολλητικό τηγάνι για λίγο (για να μαγειρευτεί το αβγό) σε μικρή ποσότητα μαργαρίνης με ω-3 λιπαρά οξέα. Δε θα χρειστεί περισσότερο από ένα λεπτό και για τις δυο πλευρές.

Σερβίρουμε αμέσως με μέλι (όταν είναι ζεστές, το μέλι απλώνεται καλύτερα).

Διατροφικό σχόλιο:
Ένα σχετικά γρήγορο και χορταστικό πρωινό με λίγα υλικά. Το μέλι θα σας προσφέρει άμεση ενέργεια για να ξεκινήσετε την μέρα σας, ενώ βοηθά και στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Καλό θα ήταν να προτιμήσετε φρυγανιές ολικής άλεσης. Αν θέλετε να αυξέσετε το αντιοξειδωτικό φορτίο του πρωινού σας πιάτου, μπορείτε από πάνω από τις φρυγανιές να πασπαλίσετε με λίγη κανέλα. 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Μπισκότα με λιγότερη ζάχαρη: για εσάς που δε ζείτε χωρίς γλυκό!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για ενέργεια ΟΛΗ ΜΕΡΑ!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Εύκολα, ελαφρά και απολαυστικά snacks για τις μέρες τις νηστείας-και όχι μόνο- στο σπίτι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Εμπλουτισμένα δημητριακά πρωινού: ήξερες πως σε βοηθούν να θωρακίσεις την άμυνα του οργανισμού σου;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Όταν η διατροφή γίνεται γυναικεία υπόθεση…
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next