Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2020

1η επιλογή: Φρυγανιές με αυγό και μέλι

Μεγέθυνση κειμένου
1η επιλογή: Φρυγανιές με αυγό και μέλι

Υλικά:

φρυγανιές ολικής άλεσης
1-2 αβγά
λίγο μέλι

Εκτέλεση:

Χτυπάμε τα αβγά σε ένα μπωλ. Στη συνέχεια βουτάμε μία μία τις φρυγανιές στο αβγό και τις περνάμε από αντικολλητικό τηγάνι για λίγο (για να μαγειρευτεί το αβγό) σε μικρή ποσότητα μαργαρίνης με ω-3 λιπαρά οξέα. Δε θα χρειστεί περισσότερο από ένα λεπτό και για τις δυο πλευρές.

Σερβίρουμε αμέσως με μέλι (όταν είναι ζεστές, το μέλι απλώνεται καλύτερα).

Διατροφικό σχόλιο:
Ένα σχετικά γρήγορο και χορταστικό πρωινό με λίγα υλικά. Το μέλι θα σας προσφέρει άμεση ενέργεια για να ξεκινήσετε την μέρα σας, ενώ βοηθά και στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Καλό θα ήταν να προτιμήσετε φρυγανιές ολικής άλεσης. Αν θέλετε να αυξέσετε το αντιοξειδωτικό φορτίο του πρωινού σας πιάτου, μπορείτε από πάνω από τις φρυγανιές να πασπαλίσετε με λίγη κανέλα. 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Διατροφή στο γραφείο: τα πιο συχνά λάθη
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πώς να χάσετε τα κιλά των γιορτών
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • Καρμίρη Βαρβάρα - Η σημασία της επαρκούς ενυδάτωσης
    arrowMAIN MENU
  • Μπαλαμπάνος Σταύρος - Ανακαλύπτοντας τα αντιοξειδωτικά της διατροφής
    arrowMAIN MENU
  • «Γλυκά» στη διατροφή και healthy χριστουγεννιάτικες ιδέες
    arrowΓια κάθε στιγμή
next