Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

1η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, σταφίδες και δημητριακά Fitness

Μεγέθυνση κειμένου
1η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, σταφίδες και δημητριακά Fitness

Υλικά:

200 γρ. στραγγιστό γιαούρτι
2 μήλα, 2 φέτες ανανά, 2 μπανάνες
Δημητριακά Fitness της Nestle


Εκτέλεση:

Πλένουμε, καθαρίζουμε και ψιλοκόβουμε τα φρούτα και τα βάζουμε σε ένα μπολ.

Προσθέτουμε το γιαούρτι και ανακατεύουμε καλά, προσθέτοντας τις σταφίδες και τα Δημητριακά Fitness της Nestle και σερβίρουμε. 


Πηγήwww.nestle.gr


Διατροφικό σχόλιο: Το απογευματινό αυτό αποτελεί τον ορισμό του πλήρους γεύματος καθώς περιέχει τρόφιμα από 3 τουλάχιστον ομάδες, των δημητριακών-αμυλούχων τροφίμων, του γάλακτος και των φρούτων. Τα δημητριακά ολικής άλεσης ξεχωρίζουν για την υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, ενώ το γάλα παρέχει πρωτεϊνες υψηλής βιολογικής αξίας, συστατικά που ενισχύουν το αίσθημα του κορεσμού. Μπορεί, λοιπόν, να αποτελέσει ένα ισορροπημένο απογευματινό για μικρούς και μεγάλους, υψηλής θρεπτικής αξίας αλλά ταυτόχρονα χαμηλό θερμιδικά για να διατηρήσετε την ισορροπία σας μέσα στην ημέρα.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Σωματικό βάρος: Βρήκαν για ποιον λόγο παχαίνουμε καθώς μεγαλώνουμε
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • “Super foods”: Eίναι τελικά τόσο super;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για 10 με τόνο!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Πρωινά του πεντάλεπτου: γρήγορες λύσεις για πολυάσχολους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό στην παραλία; Θρεπτικές επιλογές για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next