Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020

1η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, σταφίδες και δημητριακά Fitness

Μεγέθυνση κειμένου
1η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, σταφίδες και δημητριακά Fitness

Υλικά:

200 γρ. στραγγιστό γιαούρτι
2 μήλα, 2 φέτες ανανά, 2 μπανάνες
Δημητριακά Fitness της Nestle


Εκτέλεση:

Πλένουμε, καθαρίζουμε και ψιλοκόβουμε τα φρούτα και τα βάζουμε σε ένα μπολ.

Προσθέτουμε το γιαούρτι και ανακατεύουμε καλά, προσθέτοντας τις σταφίδες και τα Δημητριακά Fitness της Nestle και σερβίρουμε. 


Πηγήwww.nestle.gr


Διατροφικό σχόλιο: Το απογευματινό αυτό αποτελεί τον ορισμό του πλήρους γεύματος καθώς περιέχει τρόφιμα από 3 τουλάχιστον ομάδες, των δημητριακών-αμυλούχων τροφίμων, του γάλακτος και των φρούτων. Τα δημητριακά ολικής άλεσης ξεχωρίζουν για την υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, ενώ το γάλα παρέχει πρωτεϊνες υψηλής βιολογικής αξίας, συστατικά που ενισχύουν το αίσθημα του κορεσμού. Μπορεί, λοιπόν, να αποτελέσει ένα ισορροπημένο απογευματινό για μικρούς και μεγάλους, υψηλής θρεπτικής αξίας αλλά ταυτόχρονα χαμηλό θερμιδικά για να διατηρήσετε την ισορροπία σας μέσα στην ημέρα.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Ενυδάτωση στην παραλία: τα 3 tips που θα σε σώσουν φέτος το καλοκαίρι!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Απόλαυσε τις καλοκαιρινές δραστηριότητες με γεμάτες μπαταρίες!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • H ισορροπημένη διατροφή «έρχεται» μαζί σας στις διακοπές
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Τι κρύβεται μέσα σε ένα ποτήρι frappé; ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Καλοκαιρινές εξορμήσεις: ιδέες για θρεπτικά snacks!
    arrowΓια κάθε στιγμή
next