Σάββατο, 30 Μαϊου 2020

4η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, δημητριακά και μέλι

Μεγέθυνση κειμένου
4η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, δημητριακά και μέλι

Υλικά (2 άτομα):

*2 στραγγιστά γιαούρτια
*Φρούτα κομμένα ( 1 μπανάνα, 1 ροδάκινο,1-2 βανίλιες, ρόγες σταφυλιού, 1 αχλάδι)
*3-4 κ.σ. δημητριακά fitness
*2-3 κ.γ. μέλι

Εκτέλεση:


Βάζουμε τα γιαούρτια σε ένα μπολ, κόβουμε τα φρουτάκια απο πάνω, προσθέτουμε τα δημητριακά και τέλος το μέλι.
Ανακατεύουμε και έτοιμο!!!

Πηγή: oreksinaxeis.blogspot.gr

Διατροφικό σχόλιο: Το γιαούρτι είναι πηγή πρωτεϊνών και ασβεστίου. Ως προϊόν ζύμωσης, επειδή περιέχει υδατάνθρακες του γάλακτος (λακτόζη), το γιαούρτι είναι πιο εύπεπτο από το γάλα. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο οι άνθρωποι που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη τις περισσότερες φορές μπορούν να καταναλώσουν ευκολότερα το γιαούρτι και να μη στερηθούν έτσι το ασβέστιο. Το μέλι έχει υψηλή ενεργειακή και θρεπτική άξια. Τα ανόργανα στοιχεία του μελιού συμμετέχουν σε διάφορα ενζυμικά συστήματα και παίζουν σημαντικό ρόλο στο μεταβολισμό. Τα δημητριακά καθώς και τα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου σας. 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Οικογενειακό πρωινό: εύκολες λύσεις για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ήρθε η ώρα να συμπληρώσεις αυτό που λείπει από τη διατροφή σου!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Η αξία των αρχαίων σπόρων στη διατροφή μας
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ελληνικός καφές: μία διαχρονική αξία!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ξεκίνα προπόνηση με γεμάτες μπαταρίες!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next