Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

4η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, δημητριακά και μέλι

Μεγέθυνση κειμένου
4η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, δημητριακά και μέλι

Υλικά (2 άτομα):

*2 στραγγιστά γιαούρτια
*Φρούτα κομμένα ( 1 μπανάνα, 1 ροδάκινο,1-2 βανίλιες, ρόγες σταφυλιού, 1 αχλάδι)
*3-4 κ.σ. δημητριακά fitness
*2-3 κ.γ. μέλι

Εκτέλεση:


Βάζουμε τα γιαούρτια σε ένα μπολ, κόβουμε τα φρουτάκια απο πάνω, προσθέτουμε τα δημητριακά και τέλος το μέλι.
Ανακατεύουμε και έτοιμο!!!

Πηγή: oreksinaxeis.blogspot.gr

Διατροφικό σχόλιο: Το γιαούρτι είναι πηγή πρωτεϊνών και ασβεστίου. Ως προϊόν ζύμωσης, επειδή περιέχει υδατάνθρακες του γάλακτος (λακτόζη), το γιαούρτι είναι πιο εύπεπτο από το γάλα. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο οι άνθρωποι που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη τις περισσότερες φορές μπορούν να καταναλώσουν ευκολότερα το γιαούρτι και να μη στερηθούν έτσι το ασβέστιο. Το μέλι έχει υψηλή ενεργειακή και θρεπτική άξια. Τα ανόργανα στοιχεία του μελιού συμμετέχουν σε διάφορα ενζυμικά συστήματα και παίζουν σημαντικό ρόλο στο μεταβολισμό. Τα δημητριακά καθώς και τα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου σας. 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Σωματικό βάρος: Βρήκαν για ποιον λόγο παχαίνουμε καθώς μεγαλώνουμε
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • “Super foods”: Eίναι τελικά τόσο super;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για 10 με τόνο!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Πρωινά του πεντάλεπτου: γρήγορες λύσεις για πολυάσχολους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό στην παραλία; Θρεπτικές επιλογές για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next