Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020

3η επιλογή: Μακαρονάδα χαμηλών θερμίδων από λαχανικά

Μεγέθυνση κειμένου
3η επιλογή: Μακαρονάδα χαμηλών θερμίδων από λαχανικά

 Υλικά:

1 μεγάλο κολοκυθάκι
1 σκελίδα σκόρδο
1 κ.σ. ελαιόλαδο
σάλτσα για μακαρόνια της αρεσκείας σας
τριμμένο τυρί

Εκτέλεση

Πλένουμε καλά το κολοκύθι και με έναν αποφλοιωτή ή έναν τρίφτη λαχανικών κόβουμε λεπτές λωρίδες σαν ταλιατέλες ή σπαγγέτι.
Ξεφλουδίζουμε το σκόρδο, αφαιρούμε το φύτρο του και το λιώνουμε με μια πρέσα σκόρδου.
Ρίχνουμε το λάδι στο τηγάνι και σοτάρουμε πολύ ελαφρά το σκόρδο. Προσθέτουμε τα κολοκυθομακάρονα και ψήνουμε μέχρι να μαλακώσουν.
Η μακαρονάδα μας είναι έτοιμη. Τη συνοδεύουμε με ό,τι σάλτσα θέλουμε και τριμμένο τυράκι.


Πηγή: sintagespareas.gr


Διατροφικό σχόλιο: Μία εναλλακτική μακαρονάδα για το βραδινό γεύμα με πλούσια γεύση. Χαμηλή σε άμυλο και με όλες τις ευεργετικές ιδιότητες από το κολοκύθι. Πλούσια φυτικές ίνες και βιταμίνες Α και C.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Καλοκαίρι…ώρα για φρέσκιες ιδέες για ισορροπημένα και απολαυστικά πρωινά!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οικογενειακό πρωινό: εύκολες λύσεις για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ήρθε η ώρα να συμπληρώσεις αυτό που λείπει από τη διατροφή σου!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Η αξία των αρχαίων σπόρων στη διατροφή μας
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ελληνικός καφές: μία διαχρονική αξία!
    arrowΤο πιάτο μας
next