Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019

3η επιλογή: Μακαρονάδα χαμηλών θερμίδων από λαχανικά

Μεγέθυνση κειμένου
3η επιλογή: Μακαρονάδα χαμηλών θερμίδων από λαχανικά

 Υλικά:

1 μεγάλο κολοκυθάκι
1 σκελίδα σκόρδο
1 κ.σ. ελαιόλαδο
σάλτσα για μακαρόνια της αρεσκείας σας
τριμμένο τυρί

Εκτέλεση

Πλένουμε καλά το κολοκύθι και με έναν αποφλοιωτή ή έναν τρίφτη λαχανικών κόβουμε λεπτές λωρίδες σαν ταλιατέλες ή σπαγγέτι.
Ξεφλουδίζουμε το σκόρδο, αφαιρούμε το φύτρο του και το λιώνουμε με μια πρέσα σκόρδου.
Ρίχνουμε το λάδι στο τηγάνι και σοτάρουμε πολύ ελαφρά το σκόρδο. Προσθέτουμε τα κολοκυθομακάρονα και ψήνουμε μέχρι να μαλακώσουν.
Η μακαρονάδα μας είναι έτοιμη. Τη συνοδεύουμε με ό,τι σάλτσα θέλουμε και τριμμένο τυράκι.


Πηγή: sintagespareas.gr


Διατροφικό σχόλιο: Μία εναλλακτική μακαρονάδα για το βραδινό γεύμα με πλούσια γεύση. Χαμηλή σε άμυλο και με όλες τις ευεργετικές ιδιότητες από το κολοκύθι. Πλούσια φυτικές ίνες και βιταμίνες Α και C.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό στο αυτοκίνητο: η λύση της τελευταίας στιγμής
    arrowΤο πιάτο μας
  • Βρες τη χαμένη σου ενέργεια στο πρωινό σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Οικογενειακά Γεύματα: Πώς επηρεάζουν την υγεία των παιδιών;
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Ακόμα ένα καφεδάκι ... δίχως τύψεις!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης: Ένας επιτυχημένος συνδυασμός στα δημητριακά πρωινού!
    arrowΤο πιάτο μας
next