Πέμπτη, 01 Οκτωβρίου 2020

1η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, σταφίδες και δημητριακά Fitness

Μεγέθυνση κειμένου
1η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, σταφίδες και δημητριακά Fitness

Υλικά

200 γρ. στραγγιστό γιαούρτι
2 μήλα, 2 φέτες ανανά, 2 μπανάνες
Δημητριακά Fitness της Nestle

Διατροφικό σχόλιο:
 Το δεκατιανό αυτό αποτελεί τον ορισμό του πλήρους γεύματος καθώς περιέχει τρόφιμα από 3 τουλάχιστον ομάδες, των δημητριακών-αμυλούχων τροφίμων, του γάλακτος και των φρούτων. Τα δημητριακά ολικής άλεσης ξεχωρίζουν για την υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, ενώ το γάλα παρέχει πρωτεϊνες υψηλής βιολογικής αξίας, συστατικά που ενισχύουν το αίσθημα του κορεσμού. Μπορεί, λοιπόν, να αποτελέσει ένα ισορροπημένο απογευματινό για μικρούς και μεγάλους, υψηλής θρεπτικής αξίας αλλά ταυτόχρονα χαμηλό θερμιδικά για να διατηρήσετε την ισορροπία σας μέσα στην ημέρα.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Ενσυνείδητη διατροφή: ήρθε η ώρα να ακούσεις το σώμα σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Ελληνικός καφές: πάντα στην καρδιά μας! Και tips για να τον απολαύσετε
    arrowΤο πιάτο μας
  • Σεπτέμβριος:ισορροπημένες διατροφικές συνήθειες για δυναμική επιστροφή στο θρανίο αλλά και στο γραφείο!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Φθινοπωρινό restart: δώσε στον οργανισμό σου τα απαραίτητα εφόδια!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Πρωινό για παιδιά: συνδυάστε τη γεύση με τη θρεπτική αξία!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next