Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2020

1η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, σταφίδες και δημητριακά Fitness

Μεγέθυνση κειμένου
1η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, σταφίδες και δημητριακά Fitness

Υλικά

200 γρ. στραγγιστό γιαούρτι
2 μήλα, 2 φέτες ανανά, 2 μπανάνες
Δημητριακά Fitness της Nestle

Διατροφικό σχόλιο:
 Το δεκατιανό αυτό αποτελεί τον ορισμό του πλήρους γεύματος καθώς περιέχει τρόφιμα από 3 τουλάχιστον ομάδες, των δημητριακών-αμυλούχων τροφίμων, του γάλακτος και των φρούτων. Τα δημητριακά ολικής άλεσης ξεχωρίζουν για την υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, ενώ το γάλα παρέχει πρωτεϊνες υψηλής βιολογικής αξίας, συστατικά που ενισχύουν το αίσθημα του κορεσμού. Μπορεί, λοιπόν, να αποτελέσει ένα ισορροπημένο απογευματινό για μικρούς και μεγάλους, υψηλής θρεπτικής αξίας αλλά ταυτόχρονα χαμηλό θερμιδικά για να διατηρήσετε την ισορροπία σας μέσα στην ημέρα.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Διατροφή στο γραφείο: τα πιο συχνά λάθη
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πώς να χάσετε τα κιλά των γιορτών
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • Καρμίρη Βαρβάρα - Η σημασία της επαρκούς ενυδάτωσης
    arrowMAIN MENU
  • Μπαλαμπάνος Σταύρος - Ανακαλύπτοντας τα αντιοξειδωτικά της διατροφής
    arrowMAIN MENU
  • «Γλυκά» στη διατροφή και healthy χριστουγεννιάτικες ιδέες
    arrowΓια κάθε στιγμή
next