Τρίτη, 30 Νοεμβρίου 2021

5η επιλογή: Τηγανίτες με κουάκερ και φρούτα

Μεγέθυνση κειμένου
5η επιλογή: Τηγανίτες με κουάκερ και φρούτα

Υλικά (δύο μερίδες) :
Βρώμη 100γρ
4-5 ασπράδια αυγού σκέτα
1 ολόκληρο αυγό
Μερικές σταφίδες (20γρ) ή 2-3 ξερά δαμάσκηνα σε κομματάκια ή οποιοδήποτε φρούτο της επιλογής σας
Λίγη κανέλα
Μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
Μέλι ή μαρμελάδα

Εκτέλεση: Βάζουμε στο μίξερ την βρώμη, μαζί με τα ασπράδια, το αυγό, τις σταφίδες, την κανέλα και τα ανακατεύουμε. Λαδώνουμε το αντικολλητικό τηγάνι και ανάβουμε το μάτι, όχι στο maximum όμως. Αφού ζεσταθεί, ρίχνουμε ομοιόμορφα το μείγμα και το αφήνουμε να ψηθεί. Όταν αρχίσει να γίνεται καφέ, το γυρνάμε από την ανάποδη και κάνουμε το ίδιο. Σερβίρουμε με μπόλικο μέλι από πάνω ή μαρμελάδα και την κομμένη μπανάνα. Αν θέλουμε προσθέτουμε και λίγη ακόμα κανέλλα. Εναλλακτικά μπορείτε να προσθέσετε και άλλα φρούτα, όπως πχ. Φράουλες, σταφύλι κτλ. για περισσότερη γεύση και θρεπτικά συστατικά.

Πηγή: in2life.gr

Διατροφικό σχόλιο: Νόστιμο πρωινό για μικρούς και μεγάλους. Ένα χορταστικό πρωινό που σας βοηθά να βάλετε τη βρώμη στη διατροφή σας. Σε συνδυασμό με το μέλι και τα φρούτα θα σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.


 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Αρχαίοι σπόροι: γιατί να τους βάλουμε στη διατροφή μας;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή και ψυχική υγεία: ποια είναι η σχέση μεταξύ τους;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό και snacks χωρίς γλουτένη
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Κυριακάτικο brunch στο σπίτι: εντυπωσιάστε τους καλεσμένους σας!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Απαντώντας σε σημαντικά ερωτήματα γύρω από την παιδική-εφηβική παχυσαρκία
    arrowΠΑΙΔΙ
next