Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020

1η επιλογή: Σνακ με πορτοκάλι και κράνμπερι

Μεγέθυνση κειμένου
1η επιλογή: Σνακ με πορτοκάλι και κράνμπερι

Υλικά:

1 πορτοκάλι
1 κ.σ αποξηραμένα κράνμπερι
1 χούφτα κάσιους ανάλατα
μισή κουταλιά του γλυκού καστανή ζάχαρη (ή λευκή

Εκτέλεση:

Κόβουμε το πορτοκάλι στα 4 μετά χωρίζουμε κάθε κομμάτι στα δύο και στο τέλος κόβουμε τα 8 κομμάτια που προέκυψαν σε πιο μικρά κομμάτια.

Ρίχνουμε από πάνω τα κράνμπερι, τα κάσιους και τη ζάχαρη.


Σημείωση: Μπορείτε να αλλάξετε τα κάσιους με οποιονδήποτε άλλο ξηρό καρπό.


Πηγή: www.sintagespareas.gr


Διατροφικό σχόλιο: Ένα πανεύκολο και γρήγορο σνακ, πλούσιο σε βιταμίνες C και Ε. Τα κρανμπερι επίσης είναι φρούτα πλούσια σε φυτικές ίνες! Τα κάσιους από την άλλη, είναι ξηροί καρποί αρκετά νόστιμοι, πλούσιοι σε πρωτεϊνες όμως χρειάζεται μέτρο στην ποσότητα γιατί περιέχουν κορεσμένα λιπαρά και αρκετές θερμίδες

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Ενσυνείδητη διατροφή: ήρθε η ώρα να ακούσεις το σώμα σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Ελληνικός καφές: πάντα στην καρδιά μας! Και tips για να τον απολαύσετε
    arrowΤο πιάτο μας
  • Σεπτέμβριος:ισορροπημένες διατροφικές συνήθειες για δυναμική επιστροφή στο θρανίο αλλά και στο γραφείο!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Φθινοπωρινό restart: δώσε στον οργανισμό σου τα απαραίτητα εφόδια!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Πρωινό για παιδιά: συνδυάστε τη γεύση με τη θρεπτική αξία!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next