Τρίτη, 13 Απριλίου 2021

1η επιλογή: Σορμπέ ροδάκινο διαίτης με γλυκαντικό stevia

Μεγέθυνση κειμένου

Υλικά συνταγής

6 μέτρια ώριμα ροδάκινα
2 ποτήρια νερό
1 ποτήρι νερού φυσικό γλυκαντικό stevia
χυμό 1 λεμονιού

Εκτέλεση συνταγής

Καθαρίζετε τα ροδάκινα από τις φλούδες και τα κουκούτσια τους [κρατάτε δύο κουκούτσια]. Τα βάζετε στο μπλέντερ και τα χτυπάτε μέχρι να λιώσουν και να γίνουν πουρές.
Βράζετε σε μια κατσαρόλα, σε χαμηλή θερμοκρασία, το νερό με τη ζάχαρη και δύο κουκούτσια από τα ροδάκινα. Αφήνετε να σιγοβράσουν για 4-5 λεπτά, μέχρι να δέσει ελαφρά το σιρόπι. Κατεβάζετε από τη φωτιά, πετάτε τα κουκούτσια και το αφήνετε στην άκρη να κρυώσει.
Μόλις κρυώσει το προσθέτετε στο μπλέντερ με το πουρέ του ροδάκινου, προσθέτετε και το χυμό λεμονιού και το χτυπάτε για 2′ μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά. Μεταφέρετε το σορμπέ σε μεταλικό μπολ και το βάζετε στη κατάψυξη να παγώσει. Ανά 30′ το βγάζετε και το ανακατεύετε καλά. Θα επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία 3 φορές. Μετά απολαύστε το παγωμένο σορμπέ σας γαρνίροντας με φρέσκα ροδάκινα.

Πηγή: sintayes.gr

Διατροφικό σχόλιο: Ένα δροσερό και νόστιμο σνακ με ελάχιστες θερμίδες. Τα ροδάκινα είναι φρούτα πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C και κάλιο. Επίσης είναι καλή πηγή σιδήρου όπως και τα αποξηραμένα ροδάκινα.

 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό για γερό ανοσοποιητικό: ενίσχυσε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Περιόρισε τη ζάχαρη, κράτα τη γεύση: τα tips που χρειάζεσαι!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ανάπτυξη και γερά οστά
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Τα μικρά μυστικά της σόγιας στην καθημερινότητά μας
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • 3 συνήθειες που ''κλειδώνουν'' την απώλεια βάρους
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
next