Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020

1η επιλογή: Σορμπέ ροδάκινο διαίτης με γλυκαντικό stevia

Μεγέθυνση κειμένου

Υλικά συνταγής

6 μέτρια ώριμα ροδάκινα
2 ποτήρια νερό
1 ποτήρι νερού φυσικό γλυκαντικό stevia
χυμό 1 λεμονιού

Εκτέλεση συνταγής

Καθαρίζετε τα ροδάκινα από τις φλούδες και τα κουκούτσια τους [κρατάτε δύο κουκούτσια]. Τα βάζετε στο μπλέντερ και τα χτυπάτε μέχρι να λιώσουν και να γίνουν πουρές.
Βράζετε σε μια κατσαρόλα, σε χαμηλή θερμοκρασία, το νερό με τη ζάχαρη και δύο κουκούτσια από τα ροδάκινα. Αφήνετε να σιγοβράσουν για 4-5 λεπτά, μέχρι να δέσει ελαφρά το σιρόπι. Κατεβάζετε από τη φωτιά, πετάτε τα κουκούτσια και το αφήνετε στην άκρη να κρυώσει.
Μόλις κρυώσει το προσθέτετε στο μπλέντερ με το πουρέ του ροδάκινου, προσθέτετε και το χυμό λεμονιού και το χτυπάτε για 2′ μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά. Μεταφέρετε το σορμπέ σε μεταλικό μπολ και το βάζετε στη κατάψυξη να παγώσει. Ανά 30′ το βγάζετε και το ανακατεύετε καλά. Θα επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία 3 φορές. Μετά απολαύστε το παγωμένο σορμπέ σας γαρνίροντας με φρέσκα ροδάκινα.

Πηγή: sintayes.gr

Διατροφικό σχόλιο: Ένα δροσερό και νόστιμο σνακ με ελάχιστες θερμίδες. Τα ροδάκινα είναι φρούτα πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C και κάλιο. Επίσης είναι καλή πηγή σιδήρου όπως και τα αποξηραμένα ροδάκινα.

 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Καλοκαιρινές εξορμήσεις: ιδέες για θρεπτικά snacks!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Τι να φάω για πρωινό το καλοκαίρι; Βάλε φαντασία!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Ενυδάτωση: το σημείο SOS του καλοκαιριού!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Τα snacks της ηλιοθεραπείας
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Ισορροπημένο πρωινό με μπισκότα γίνεται; Μα φυσικά!
    arrowΤο πιάτο μας
next