Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2019

2η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, δημητριακά και μέλι

Μεγέθυνση κειμένου
2η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, δημητριακά και μέλι

Υλικά (2 άτομα):

*2 στραγγιστά γιαούρτια
*Φρούτα κομμένα ( 1 μπανάνα, 1 ροδάκινο,1-2 βανίλιες, ρόγες σταφυλιού, 1 αχλάδι)
*3-4 κ.σ. δημητριακά ολικής άλεσης Fitness
*2-3 κ.γ. μέλι

Εκτέλεση

Βάζουμε τα γιαούρτια σε ένα μπολ, κόβουμε τα φρουτάκια απο πάνω, προσθέτουμε τα δημητριακά και τέλος το μέλι.
Ανακατεύουμε και έτοιμο!!!

Πηγή: oreksinaxeis.blogspot.gr

Διατροφικό σχόλιο: Το γιαούρτι είναι πηγή πρωτεϊνών και ασβεστίου. Έτσι, ως προϊόν ζύμωσης, επειδή περιέχει υδατάνθρακες του γάλακτος (λακτόζη), το γιαούρτι είναι πιο εύπεπτο από το γάλα. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο οι άνθρωποι που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη τις περισσότερες φορές μπορούν να καταναλώσουν ευκολότερα το γιαούρτι και να μη στερηθούν έτσι το ασβέστιο. Το μέλι έχει υψηλή ενεργειακή και θρεπτική άξια. Τα ανόργανα στοιχεία του μελιού συμμετέχουν σε διάφορα ενζυμικά συστήματα και παίζουν σημαντικό ρόλο στο μεταβολισμό. Τα δημητριακά καθώς και τα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου σας.

 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Έτοιμος για παραλία! Πρωινό έφαγες;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Όλα για τη γλυκιά γεύση και πώς θα την εντάξουμε στη διατροφή μας
    arrowΤο πιάτο μας
  • Γιατί το πρωινό είναι τόσο απαραίτητο για τα παιδιά;
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Αδυνάτισμα "χωρίς δίαιτα"
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • Το ψήσιμο κρέατος μολύνει την ατμόσφαιρα όσο τα αυτοκίνητα
    arrowΤο πιάτο μας
next