Κυριακή, 18 Αυγούστου 2019

2η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, δημητριακά και μέλι

Μεγέθυνση κειμένου
2η επιλογή: Γιαούρτι με φρούτα, δημητριακά και μέλι

Υλικά (2 άτομα):

*2 στραγγιστά γιαούρτια
*Φρούτα κομμένα ( 1 μπανάνα, 1 ροδάκινο,1-2 βανίλιες, ρόγες σταφυλιού, 1 αχλάδι)
*3-4 κ.σ. δημητριακά ολικής άλεσης Fitness
*2-3 κ.γ. μέλι

Εκτέλεση

Βάζουμε τα γιαούρτια σε ένα μπολ, κόβουμε τα φρουτάκια απο πάνω, προσθέτουμε τα δημητριακά και τέλος το μέλι.
Ανακατεύουμε και έτοιμο!!!

Πηγή: oreksinaxeis.blogspot.gr

Διατροφικό σχόλιο: Το γιαούρτι είναι πηγή πρωτεϊνών και ασβεστίου. Έτσι, ως προϊόν ζύμωσης, επειδή περιέχει υδατάνθρακες του γάλακτος (λακτόζη), το γιαούρτι είναι πιο εύπεπτο από το γάλα. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο οι άνθρωποι που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη τις περισσότερες φορές μπορούν να καταναλώσουν ευκολότερα το γιαούρτι και να μη στερηθούν έτσι το ασβέστιο. Το μέλι έχει υψηλή ενεργειακή και θρεπτική άξια. Τα ανόργανα στοιχεία του μελιού συμμετέχουν σε διάφορα ενζυμικά συστήματα και παίζουν σημαντικό ρόλο στο μεταβολισμό. Τα δημητριακά καθώς και τα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου σας.

 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Πρωινό στην παραλία; Θρεπτικές επιλογές για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Χωρίς ανταγωνιστή το τένις στη μακροζωία
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Μπαίνουν ετικέτες διατροφικής επισήμανσης στα αλκοολούχα ποτά
    arrowΤο πιάτο μας
  • Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ: διατροφικά tips από τον Αναστάσιο Παπαλαζάρου
    arrowMAIN MENU
  • Αλλαντικά  &  Υγεία
    arrowΤο πιάτο μας
next