Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

3η επιλογή: Εξωτική σαλάτα με γαρίδες, λάιμ και μουστάρδα μελιού

Μεγέθυνση κειμένου
3η επιλογή: Εξωτική σαλάτα με γαρίδες, λάιμ και μουστάρδα μελιού

Υλικά

1 κουτ. σούπας μουστάρδα με μέλι
4 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
2 κουτ. σούπας χυμό λάιμ ή λεμονιού
αλάτι, πιπέρι
20 γρ. ινδική καρύδα (στα σούπερ μάρκετ, στα ράφια με τα είδη ζαχαροπλαστικής)
200 γρ. γαρίδες (έτοιμες καθαρισμένες, καταψυγμένες), μεσαίου μεγέθους
200 γρ. σαλατικά της αρεσκείας μας (προτιμότερο έτοιμα καθαρισμένα)
1 μικρό ξερό κρεμμύδι, σε μικρά καρέ

Μερίδες 2
Προετοιμασία 10΄ Ψήσιμο 5΄

Εκτέλεση:

Βάζουμε σε ένα βαζάκι τη μουστάρδα με μέλι, το ελαιόλαδο, το χυμό λάιμ ή λεμόνι, αατοπιπερώνουμε και κλείνουμε το βαζάκι με το καπάκι. Χτυπάμε καλά να αναμειχθούν τα υλικά ώστε να έχουμε μια λεία σάλτσα. Παίρνουμε την ινδική καρύδα και τη σοτάρουμε χωρίς λιπαρή ουσία σε ένα τηγάνι, ίσα να ροδίσει. Αδειάζουμε σε μπολάκι και στο ίδιο τηγάνι «ψήνουμε» τις γαρίδες, για περίπου 3 λεπτά, γυρίζοντάς τες μέχρι να γίνουν. Βάζουμε σε σαλατιέρα τα σαλατικά της αρεσκείας μας, τις γαρίδες και το κρεμμύδι και ανακατεύουμε. Πασπαλίζουμε με την καρύδα, περιχύνουμε με το ντρέσινγκ, ανακατεύουμε και σερβίρουμε.

Πηγή: gastronomos.gr

Διατροφικό σχόλιο:
Μία πλούσια και χορταστική σαλάτα με γαρίδες. Οι γαρίδες ανήκουν στα θαλασσινά και αποτελούν πλούσια πηγή σεληνίου. Επίσης είναι καλή πηγή βιταμινών όπως επίσης σιδήρου και ιωδίου.

 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Σωματικό βάρος: Βρήκαν για ποιον λόγο παχαίνουμε καθώς μεγαλώνουμε
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • “Super foods”: Eίναι τελικά τόσο super;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για 10 με τόνο!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Πρωινά του πεντάλεπτου: γρήγορες λύσεις για πολυάσχολους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό στην παραλία; Θρεπτικές επιλογές για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next