Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2019

3η επιλογή: Εξωτική σαλάτα με γαρίδες, λάιμ και μουστάρδα μελιού

Μεγέθυνση κειμένου
3η επιλογή: Εξωτική σαλάτα με γαρίδες, λάιμ και μουστάρδα μελιού

Υλικά

1 κουτ. σούπας μουστάρδα με μέλι
4 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
2 κουτ. σούπας χυμό λάιμ ή λεμονιού
αλάτι, πιπέρι
20 γρ. ινδική καρύδα (στα σούπερ μάρκετ, στα ράφια με τα είδη ζαχαροπλαστικής)
200 γρ. γαρίδες (έτοιμες καθαρισμένες, καταψυγμένες), μεσαίου μεγέθους
200 γρ. σαλατικά της αρεσκείας μας (προτιμότερο έτοιμα καθαρισμένα)
1 μικρό ξερό κρεμμύδι, σε μικρά καρέ

Μερίδες 2
Προετοιμασία 10΄ Ψήσιμο 5΄

Εκτέλεση:

Βάζουμε σε ένα βαζάκι τη μουστάρδα με μέλι, το ελαιόλαδο, το χυμό λάιμ ή λεμόνι, αατοπιπερώνουμε και κλείνουμε το βαζάκι με το καπάκι. Χτυπάμε καλά να αναμειχθούν τα υλικά ώστε να έχουμε μια λεία σάλτσα. Παίρνουμε την ινδική καρύδα και τη σοτάρουμε χωρίς λιπαρή ουσία σε ένα τηγάνι, ίσα να ροδίσει. Αδειάζουμε σε μπολάκι και στο ίδιο τηγάνι «ψήνουμε» τις γαρίδες, για περίπου 3 λεπτά, γυρίζοντάς τες μέχρι να γίνουν. Βάζουμε σε σαλατιέρα τα σαλατικά της αρεσκείας μας, τις γαρίδες και το κρεμμύδι και ανακατεύουμε. Πασπαλίζουμε με την καρύδα, περιχύνουμε με το ντρέσινγκ, ανακατεύουμε και σερβίρουμε.

Πηγή: gastronomos.gr

Διατροφικό σχόλιο:
Μία πλούσια και χορταστική σαλάτα με γαρίδες. Οι γαρίδες ανήκουν στα θαλασσινά και αποτελούν πλούσια πηγή σεληνίου. Επίσης είναι καλή πηγή βιταμινών όπως επίσης σιδήρου και ιωδίου.

 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Έτοιμος για παραλία! Πρωινό έφαγες;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Όλα για τη γλυκιά γεύση και πώς θα την εντάξουμε στη διατροφή μας
    arrowΤο πιάτο μας
  • Γιατί το πρωινό είναι τόσο απαραίτητο για τα παιδιά;
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Αδυνάτισμα "χωρίς δίαιτα"
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • Το ψήσιμο κρέατος μολύνει την ατμόσφαιρα όσο τα αυτοκίνητα
    arrowΤο πιάτο μας
next