Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

2η επιλογή: Πατατάκια μήλου

Μεγέθυνση κειμένου
2η επιλογή: Πατατάκια μήλου

 Υλικά
4 μεγάλα μήλα (κόκκινα)
4 κουταλιές ζάχαρη
1/2 κουταλάκι κανέλα

Εκτέλεση
Πλένουμε καλά τα μήλα, αφαιρούμε το κοτσάνακι και τα κόβουμε σε πολύ λεπτές ροδέλες. Στη συνέχεια στρώνουμε λαδόκολλα σε δύο ταψάκια και τοποθετούμε τις ροδέλες μέσα στα ταψάκια, τη μία δίπλα στην άλλη. Σε ένα μπολ ανακατεύουμε τη ζάχαρη και την κανέλα και πασπαλίζουμε ομοιόμορφα από πάνω της φέτες μήλου. Βάζουμε το ταψί στον φούρνο και ψήνουμε στον αέρα για 1 ώρα σε προθερμασμένο φούρνο στους 100°C. Μόλις περάσει η ώρα γυρίζουμε τις ροδέλες από την άλλη πλευρά, πασπαλίζουμε με την υπόλοιπη κανελοζάχαρη και ψήνουμε για ακόμα 1 ώρα περίπου, μέχρι να γίνουν τραγανά και να αποκτήσουν χρυσαφένιο χρώμα. Τα αφήνουμε να κρυώσουν εντελώς και τα διατηρούμε μέσα σε αεροστεγές δοχείο, μέχρι και 3 ημέρες.

tips συνταγής
1) Αν δεν μπορείτε να κόψετε τα μήλα με το μαχαίρι χρησιμοποιείστε τον ειδικό κόφτη για λαχανικά που λέγετε μαντολίνο.
2) Το κοτσανάκι από τα μήλα μπορείτε να το βγάλετε πριν τα κόψετε ή μετά, από κάθε ροδέλα ξεχωριστά.
3) Αν θέλετε τα μήλα σας να πάρουν διάφορα χρώματα μπορείτε να χρωματίσετε τη ζάχαρη με χρώματα ζαχαροπλαστικής της αρεσκείας σας ή να τα πασπαλίσετε με σκόνη από φρουί ζελέ για ένα διαφορετικό φρουτώδες άρωμα.
4) Ο χρόνος ψησίματος εξαρτάται από το φούρνο σας, και τα μήλα σας.
5) Αν προτιμάτε τα μήλα πιο άγλυκα μπορείτε να αφαιρέσετε λίγη ζάχαρη και να τα πασπαλίσετε μόνο από τη μια πλευρά. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και με την κανέλα.
6) Εκτός από κόκκινα μήλα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και άλλη ποικιλία μήλων.
7) Για μια πιο ιδιαίτερη γεύση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μαύρη ζάχαρη ή καστανή.

Πηγή : http://www.foodrevolution.gr/


Διατροφικό σχόλιο:

Γιατί να φάτε ένα μήλο την ημέρα;

• Αποτελεί μία καλή και θρεπτική λύση για σνακ, ενώ με την προσθήκη λίγης μαύρης ζάχαρης και κανέλλας μετατρέπεται σε ένα διαιτητικό γλύκισμα!

• Βοηθά στην μείωση της LDL (κακής) χοληστερόλης και στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς

• Λόγω της περιεκτικότητάς του σε θρεπτικά συστατικά ενισχύει την άμυνα του οργανισμού

• Ορισμένες μελέτες του έχουν προσδώσει αντικαρκινική ιδιότητα

• Συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου


Τι μας προσφέρει;

Το μήλο περιέχει φυτικές ίνες, βιταμίνη C, βιταμίνη Α, φλαβονοειδή, αντιοξειδωτικά, φυλλικό οξύ, φώσφορο, ασβέστιο, κάλιο, μηλικό οξύ.
Ένα μέτριο μήλο (180 γρ, με τη φλούδα) προσδίδει 95 θερμίδες, 25γραμμάρια υδατανθράκων (εκ των οποίων 18,9γρ σάκχαρα), 4,4 γρ φυτικές ίνες, ενώ παράλληλα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό.Φτιάξτε, λοιπόν, το μήλο σε μια πιο ελκυστική μορφή του σε τσιπς και απολαύστε ένα σνακ πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και χαμηλό σε θερμίδες.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Σωματικό βάρος: Βρήκαν για ποιον λόγο παχαίνουμε καθώς μεγαλώνουμε
    arrowΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • “Super foods”: Eίναι τελικά τόσο super;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για 10 με τόνο!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Πρωινά του πεντάλεπτου: γρήγορες λύσεις για πολυάσχολους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πρωινό στην παραλία; Θρεπτικές επιλογές για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next