Σάββατο, 07 Δεκεμβρίου 2019

3η επιλογή: Pancakes με κουάκερ και μπανάνες

Μεγέθυνση κειμένου
3η επιλογή: Pancakes με κουάκερ και μπανάνες

Υλικά
Βρώμη 100γρ (Κουάκερ)
1 ολόκληρο αυγό
4-5 ασπράδια αυγού σκέτα
Μερικές σταφίδες (20γρ) ή 2-3 ξερά δαμάσκηνα σε κομματάκια
Λίγη κανέλα
Μία κουταλιά της σούπας Άλτις
Μέλι ή μαρμελάδα
Μία μεσαία μπανάνα κομμένη σε φέτες

Εκτέλεση
Βάζουμε στο μίξερ την βρώμη, μαζί με τα ασπράδια, το αυγό, τις σταφίδες, την κανέλα και τα ανακατεύουμε.
Λαδώνουμε το αντικολλητικό τηγάνι και ανάβουμε το μάτι
Αφού ζεσταθεί, ρίχνουμε ομοιόμορφα το μείγμα και το αφήνουμε να ψηθεί. Όταν αρχίσει να γίνεται καφέ, το γυρνάμε από την ανάποδη και κάνουμε το ίδιο. 

Πηγή :http://www.livesmart.gr/


Διατροφικό σχόλιο:
Μία μεγάλη μπανάνα περιέχει περίπου 120 θερμίδες, με άλλα λόγια ισοδυναμεί με δύο φρούτα μεσαίου μεγέθους. Μία μέτρια μπανάνα μπορεί να αποδίδει ελαφρώς υψηλότερες θερμίδες από κάποιο άλλο μέτριο φρούτο, όμως δεν παύει να περιέχει απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως η βιταμίνη C, το κάλιο που συμβάλλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και στην απομάκρυνση του νατρίου από το σώμα μας και οι φυτικές ίνες. Συνεπώς, η μπανάνα είναι μία καλή επιλογή για το πρωινό μας αλλά και ως επιλογή ενδιάμεσου γεύματος κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Tip! Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη και χρησιμοποιήστε και άλλα υλικά για τις πρωινές σας κρέπες.
Σερβίρουμε με μπόλικο μέλι από πάνω ή μαρμελάδα και την κομμένη μπανάνα. 

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Η ευεργετική δράση του καφέ απέναντι στη Νόσο Alzheimer: Νέα μελέτη!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Το σωστό πρωινό ξεκινάει από το super market!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Προϊόντα ολικής άλεσης… πόσο εύκολα τα αναγνωρίζουμε;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Η διατροφή που νικά τη χοληστερόλη: Ένα πλάνο και πληροφορίες
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Προϊόντα ολικής άλεσης: Ήρθε η ώρα να τα βάλεις στη διατροφή σου!
    arrowΤο πιάτο μας
next