Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2021

Αντιμετώπισε τη δυσπεψία με 3 απλά βήματα

Μεγέθυνση κειμένου
Αντιμετώπισε τη δυσπεψία με 3 απλά βήματα

Αντιμετώπισε τη δυσπεψία με 3 απλά βήματα

1ο βήμα: Σκέψου εάν έχεις αλλάξει κάτι στις διατροφικές σου συνήθειες. Τρως πιο μεγάλα γεύματα; Πιο καυτερά φαγητά; Αφήνεις πολλή ώρα άδειο το στομάχι σου; Εάν όχι, τότε η ενόχληση που νιώθεις στο στομάχι μπορεί να αποτελεί σύμπτωμα κάποιας πάθησης.

2ο βήμα: Επισκέψου έναν ειδικό γαστρεντερολόγο. Συχνά οι ενοχλήσεις στο στομάχι αποτελούν σύμπτωμα κάποιας φλεγμονής, όπως είναι η γαστρίτιδα και το πεπτικό έλκος. Αυτές οι παθήσεις μπορεί είτε να εκδηλώνονται λόγω κάποιου μικροβίου, είτε να οφείλονται σε κάποιες παραμέτρους του τρόπου ζωής μας, όπως είναι το κάπνισμα, το στρες, η χρήση φαρμάκων και η υπερκατανάλωση αλκοόλ.

3ο βήμα:
Βρες τρόπους να ανακουφιστείς από το πρόβλημα

  • Μην αφήνεις το στομάχι σου άδειο, Φρόντισε να κάνεις μικρά και συχνά γεύματα μέσα στην ημέρα
  • Μην τρως μεγάλο όγκο φαγητού σε ένα γεύμα
  • Μην τρως το βραδινό σου λίγο πριν κοιμηθείς
  • Μην πίνεις νερό ή άλλα υγρά μαζί με το γεύμα σου.
  • Απόφυγε τα πολλά μπαχαρικά και καρυκεύματα στα φαγητά σου.
  • Περιόρισε την κατανάλωση λιπαρού κόκκινου κρέατος υψηλής περιεκτικότητας σε λίπος.
  • Μείωσε το αλκοόλ και το τσιγάρο.

Άλλα άρθρα
nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Κυριακάτικο brunch στο σπίτι: εντυπωσιάστε τους καλεσμένους σας!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Απαντώντας σε σημαντικά ερωτήματα γύρω από την παιδική-εφηβική παχυσαρκία
    arrowΠΑΙΔΙ
  • 29 Σεπτεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Καφές, διατροφή και υγεία: γνωρίζουμε καλύτερα την αγαπημένη μας καθημερινή συνήθεια!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Επιστροφή στα θρανία: tips και θρεπτικές επιλογές για κολατσιό!
    arrowΠΑΙΔΙ
next