Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2019

Ενυδάτωση για τον αθλητή/ αθλούμενο

Μεγέθυνση κειμένου
Ενυδάτωση για τον αθλητή/ αθλούμενο

Ενυδάτωση

Οι απώλειες των αθλητών σε υγρά κατά τη διάρκεια της άσκησης είναι μεγάλες εξαιτίας της αυξημένης εφίδρωσης. Ο βαθμός εφίδρωσης εξαρτάται κυρίως από την ένταση της άσκησης και τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος. Σε περιπτώσεις έντονης άσκησης σε θερμό περιβάλλον, έχουν αναφερθεί απώλειες υγρών μέσω της εφίδρωσης που ξεπερνούν ακόμα και τα 1800 mL / ώρα. Οι απώλειες αυτές πρέπει να αναπληρώνονται για να αποφευχθούν ανεπιθύμητες επιπλοκές στην υγεία του αθλητή και για να εξασφαλιστεί η βέλτιστη απόδοσή. Είναι χαρακτηριστικό ότι αφυδάτωση της τάξης του 1% του σωματικού βάρους μπορεί να επιβαρύνει το καρδιαγγειακό σύστημα του αθλητή και να μειώσει την ικανότητα του οργανισμού να αποβάλει την περίσσεια θερμότητας. Όταν η αφυδάτωση είναι εντονότερη (της τάξης του 2-3% του σωματικού βάρους), επηρεάζεται πλέον η αντοχή και οι επιδόσεις του αθλητή.

Στα γραφεία nutrimed:

• Αξιολογείται εάν ο αθλητής καταναλώνει αρκετά υγρά, σύμφωνα με το βάρος, το άθλημα, τις κλιματολογικές συνθήκες, πριν την έναρξη, κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας της άσκησης.
• Δίνονται συμβουλές στον αθλητή για το πώς μπορεί να παρακολουθεί μόνος του καθημερινά το αν είναι σωστά ενυδατωμένος ή όχι.
• Ο αθλητής μαθαίνει για τη περιεκτικότητα των αθλητικών ποτών σε υδατάνθρακες και ηλεκτρολύτες, ώστε να μπορεί να επιλέξει το κατάλληλο κατά περίπτωση προϊόν.

Συμπληρώματα και εργογόνα βοηθήματα

Κάθε αθλητής «βομβαρδίζεται» καθημερινά από διαφημίσεις προϊόντων που υπόσχονται βελτίωση της αθλητικής απόδοσης. Είναι επομένως λογικό να επικρατεί σύγχυση στους κόλπους των αθλητών σχετικά με το ποιο συμπλήρωμα «δουλεύει» πραγματικά και το εάν είναι ασφαλές.

Στα γραφεία nutrimed:

• Δίνονται συμβουλές αναφορικά με τη χρήση, τη χρησιμότητα και αποτελεσματικότητα των συμπληρωμάτων, σύμφωνα με τις διεθνείς συστάσεις και τις επιστημονικές έρευνες που έχουν δημοσιευτεί.
• Αξιολογείται προσεκτικά η ασφάλεια και η νομιμότητά τους.

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Όλα για το πρωινό και 4 εύκολες συνταγές
    arrowΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
  • Γίνεται η σαλάτα σάντουιτς; Γίνεται!!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ενδιάμεσα γεύματα: γιατί είναι σημαντικά;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Επιστροφή στο σωστό βάρος μετά τις γιορτές
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Τυρί χαμηλό σε λιπαρά... To προϊόν για ισορροπία, γεύση και μειωμένες θερμίδες στο πιάτο μας
    arrowΤο πιάτο μας
next