Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2019

Διακοπές τέλος: Βήμα - βήμα προς την ολική επαναφορά!

Μεγέθυνση κειμένου
Διακοπές τέλος: Βήμα - βήμα προς την ολική επαναφορά!
walyou.com

Είδατε το νούμερο στη ζυγαριά «να ανεβαίνει» μετά τις γιορτές και τώρα θέλετε μέσα σε μια μέρα να επανέλθετε στο αρχικό σας βάρος; Ηρεμήστε. Μπορείτε να «ξεφορτωθείτε» τα 2 - 3 παραπανήσια κιλά, αρκεί να ξεκινήσετε σήμερα τις επανορθωτικές κινήσεις, υιοθετώντας πιο ισορροπημένες συνήθειες και διατηρώντας τες πάντα ανεξάρτητα από τις καθημερινές αντιξοότητες. Το σύνολο των συνηθειών που πρέπει να υιοθετήσετε εξατομικεύεται ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του καθενός. Μπορείτε, ωστόσο, να κάνετε την αρχή με μερικές από τις πιο σημαντικές αρχές.

Κάθε ημέρα προσθέτετε και μια καινούρια συνήθεια διατηρώντας πάντα τις συνήθειες των προηγούμενων ημερών. Στο τέλος των 10 ημερών, θα είστε σε θέση να εφαρμόζετε παράλληλα και τις 10 συμβουλές! Ξεκινάμε;

Ημέρα 1: Κάνε 5 γεύματα κάθε ημέρα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και 2 μικρά/ ελαφριά γεύματα π.χ. 1 φρούτο)

Ημέρα 2: Ξεκίνα το κυρίως γεύμα σου πρώτα από τη σαλάτα.

Ημέρα 3: Περιόρισε το κόκκινο κρέας σε 2-3 φορές / μήνα

Ημέρα 4: Πρόσθεσε 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών τη μέρα.

Ημέρα 5: Αντικατέστησε τα «κανονικά» τρόφιμα με light, στις ίδιες ποσότητες όμως, π.χ. προτίμησε τυρί μειωμένων λιπαρών ή αναψυκτικά light αντί των κανονικών.

Ημέρα 6: Ζέστανε το φαγητό σου πριν από κάθε γεύμα. Το ζεστό φαγητό σου επιτρέπει να απολαύσεις όλες τις γεύσεις και τα αρώματα στο μέγιστο και συνεπώς να φας λιγότερο.

Ημέρα 7: Όταν βρεθείς μπροστά σε ένα διατροφικό πειρασμό ενεργοποιήσου. Πριν απλώσεις το χέρι, ρώτα τον εαυτό σου «πεινάω πραγματικά;»

Ημέρα 8: Φρόντιζε το κύριο γεύμα να μη διαρκεί λιγότερο από 20-30 λεπτά.

Ημέρα 9: Φρόντιζε να τρως σε κατάσταση ψυχικής ηρεμίας. Κλείσε την τηλεόραση ή τον υπολογιστή και απέφυγε να τρως θυμωμένος.

Ημέρα 10: Αύξησε τη φυσική σου δραστηριότητα αυξάνοντας την κίνηση στην καθημερινότητά σου (π.χ. δουλειές του σπιτιού, ασκήσεις στο γραφείο κ.ο.κ.).
 
Καλή επιτυχία!

Άλλα άρθρα
  • Αναθεωρείστε και "χάστε" τα...

  • Παίρνετε βάρος, χωρίς να αλλάξετε κάτι στη διατροφή σας; Τι είναι αυτό που μπορεί να πηγαίνει στραβά;

  • Ένας από τους παράγοντες που συχνά συνδέεται με την αύξηση του σωματικού βάρους και την παχυσαρκία είναι η συχνή κατανάλωση έτοιμου φαγητού

nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Tα snacks της παραλίας για μικρούς και μεγάλους!
    arrowΓια κάθε στιγμή
  • Στιγμιαίος καφές: ξέρεις να τον φτιάχνεις σωστά;
    arrowΤο πιάτο μας
  • Έτοιμος για παραλία! Πρωινό έφαγες;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Όλα για τη γλυκιά γεύση και πώς θα την εντάξουμε στη διατροφή μας
    arrowΤο πιάτο μας
  • Γιατί το πρωινό είναι τόσο απαραίτητο για τα παιδιά;
    arrowΠΑΙΔΙ
next