Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020

Δίαιτα με διαλείμματα… πιο αποτελεσματική;

Μεγέθυνση κειμένου
Δίαιτα με διαλείμματα… πιο αποτελεσματική;

Ο λόγος για μια νέα έρευνα που παρουσιάστηκε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στο 18ο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Παχυσαρκίας που πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη.

Στη νέα μελέτη φάνηκε πως η Διαλειμματική δίαιτα ή δίαιτα εναλλασσόμενων θερμίδων (Intermittent diet) επιφέρει μεγαλύτερη απώλεια βάρους από ότι η σταθερά υποθερμιδική δίαιτα.

Είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι διαιτώμενοι χάνουν λιγότερο βάρος από το προσδοκώμενο κι αυτό έχει να κάνει τόσο με προσαρμοστικούς μεταβολικούς μηχανισμούς του ανθρώπινου σώματος, όσο και με πιθανή υπερκατανάλωση τροφής.

Μια ομάδα μελετητών από την Αυστραλία με επικεφαλής την R.Wood, εφάρμοσαν σε παχύσαρκους ασθενείς είτε ένα υποθερμιδικό διαιτολόγιο με σταθερές θερμίδες, είτε ένα άλλο μοντέλο με εναλλασσόμενες θερμίδες. Με άλλα λόγια το πρώτο διαιτολόγιο περιείχε 30% λιγότερες θερμίδες από το δεύτερο.

Βρήκαν ότι η δεύτερη ομάδα έχασε περισσότερα κιλά από τη πρώτη και μάλιστα το 101% της προσδοκώμενης απώλειας, ενώ η άλλη, το 63% σε 24 εβδομάδες.

Άλλα άρθρα
nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Στιγμιαίος καφές: ένα φυσικό ρόφημα γεμάτο αντιοξειδωτικά στην κούπα ή στο ποτήρι σου
    arrowΤο πιάτο μας
  • Ήξερες ότι η υγεία του ανοσοποιητικού συστήματος περνάει…από το έντερο;
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • 3 tips για να δίνεις το 100% σου στην προπόνηση
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Πώς θα έχει το παιδί μου περισσότερη ενέργεια στο σχολείο;
    arrowΠΑΙΔΙ
  • Ενσυνείδητη διατροφή: ήρθε η ώρα να ακούσεις το σώμα σου!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
next