Πέμπτη, 09 Απριλίου 2020

Mayo Clinic Diet (Grapefruit Diet)

Μεγέθυνση κειμένου
Mayo Clinic Diet (Grapefruit Diet)

Η δίαιτα σε μια ματιά
Σύμφωνα με τους υποστηρικτές της μπορεί να καταναλωθεί απεριόριστη ποσότητα τροφής αρκεί αυτή να προέρχεται από πρωτεϊνούχες ή λιπαρές τροφές και όχι από υδατάνθρακες. Έτσι μπορεί να καταναλώνεται άφοβα και μέχρι σκασμού μπέικον, αυγά, κρέας, βούτυρο κα., αλλά όχι μακαρόνια, πατάτες, ψωμί κ.α συναφή αμυλώδη. Ωστόσο το «κρυφό χαρτί» της δίαιτας αυτής είναι ότι πρέπει μετά από κάθε γεύμα να καταναλώνεται γκρέιπφρουτ ή χυμός γκρέιπφρουτ γιατί έχει το χαρακτηριστικό «να διαλύει τα λίπη». Μάλιστα οι εφευρέτες της διατείνονται ότι όσο περισσότερο τρως τόσο περισσότερο χάνεις. Και συνεχίζουν : αν δεν χάσεις στην αρχή μην απογοητευθείς, έτσι πρέπει, μετά την πέμπτη μέρα θα χάνεις 3 κιλά τη βδομάδα.


Σχόλιο από το διαιτολόγο

• Το γκρειπφρούτ δεν διαλύει τα λίπη. Ο μόνος γνωστός τρόπος για να κάψει οργανισμός λίπος είναι όταν η ενέργεια που καταναλώνεις είναι μικρότερη από αυτή που ξοδεύεις, δηλαδή όταν τρώμε λιγότερο από αυτά που καίμε ή όταν κάνουμε τόση φυσική δραστηριότητα ώστε να καις παραπάνω θερμίδες από αυτές που προσλαμβάνεις.

• Είναι πλούσια σε κορεσμένα λίπη και χοληστερόλη γεγονός πολύ επικίνδυνο ακόμα και όταν χρησιμοποιείται σε σύντομο χρονικό διάστημα.

• Ο οργανισμός δεν προσλαμβάνει φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά γεγονός που τον κάνει ευάλωτο σε πολλές παθήσεις.

• Η στέρηση πολλών τροφών τις κάνει πολύτιμες για τον οργανισμό ο οποίος μετά το τέλος της δίαιτας θα τις υπερκαταναλώσει.

• Δεν προάγει έναν υγιεινό τρόπο διατροφής, είναι επικίνδυνη και αντιεπιστημονική.

Γνωρίζατε ότι στη βάση της Μεσογειακής διατροφής βρίσκονται τα φυτικής προέλευσης τρόφιμα (αμυλούχα, φρούτα και λαχανικά) που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες; Μην αφήνετε, λοιπόν, στην τύχη και στην άγνοια, τη δύναμη και τη λειτουργικότητα του σώματός σας.

Άλλα άρθρα
nutrimedspecial
Οδηγός ευεξίας
prev
  • Τα snacks της Μεγάλης Εβδομάδας: συνδύασε την απόλαυση με τον κορεσμό!
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Η Διατροφική συνιστώσα στην εποχή του κορονοιού.
    arrowΥΓΕΙΑ & Lifestyle
  • Μπισκότα με λιγότερη ζάχαρη: για εσάς που δε ζείτε χωρίς γλυκό!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Διατροφή για ενέργεια ΟΛΗ ΜΕΡΑ!
    arrowΤο πιάτο μας
  • Εύκολα, ελαφρά και απολαυστικά snacks για τις μέρες τις νηστείας-και όχι μόνο- στο σπίτι!
    arrowΤο πιάτο μας
next